Pregled bibliografske jedinice broj: 1007275
Pedagogijski pristup odgoju i obrazovanju: teorijski, empirijsko-istraživački i praktični aspekt
Pedagogijski pristup odgoju i obrazovanju: teorijski, empirijsko-istraživački i praktični aspekt // Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju, Godina 2, broj 2 (2018) / Dedić, Emina ; Bjelan, Sandra (ur.).
Sarajevo: Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2018. str. 12-25
CROSBI ID: 1007275 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagogijski pristup odgoju i obrazovanju: teorijski, empirijsko-istraživački i praktični aspekt
(Pedagogical approach to education: theoretical, empirical-research and practical approach)
Autori
Palekčić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju, Godina 2, broj 2 (2018)
Urednik/ci
Dedić, Emina ; Bjelan, Sandra
Izdavač
Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu
Grad
Sarajevo
Godina
2018
Raspon stranica
12-25
ISBN
0-553-57777-8
Ključne riječi
Pedagogijska perspektiva, pedagogijska teorija, pedagogijska empirijska istraživanja i pedagogijski oblikovana praksa
(Pedagogical perspective, pedagogical theory, pedagogical empirical research and pedagogically shaped practice)
Sažetak
Uvjeti iskoraka u odgoju i obrazovanju, iz pedagogijske perspektive su: razvoj pedagogijske teorije – umjesto teorija, pojmova i modela, koje pedagogija preuzima od drugih društvenih i humanističkih znanosti (1), primjerenije razmatranje odnosa između pedagogijske teorije i empirijskog istraživanja u pedagogiji - umjesto pukog preuzimanja metoda empirijskog istraživanja od drugih znanosti (2) i oblikovanje pedagoške prakse sukladno pedagogijskoj teoriji („domaćim pojmovima“) i specifičnom pedagogijskom empirijskom pristupu - umjesto oblikovanja zatečene pragme uz pomoć „stranih pojmova“ (3). Ova se pitanja tematiziraju u radu. Za sva tri pitanja navode se primjereni argumenti, proizašli iz meta- teorijskih analiza i vlastitih empirijskih istraživanja autora teksta. Zaključak rada upućuje na - djelomice već razvijen i/ili se nalazi u procesu daljeg razvoja – specifičan (differentia specifica) pedagogijski pristup odgoju i obrazovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Uvodni rad na Međunarodnom znanstveno-stručnom skupu Ka iskoracima u odgoju i obrazovanju, 5.-6. listopada, 2018. godine.