Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1006862

Funkcionalna obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkim i njemačkim časopisima


Miškulin Saletović, Lucia; Beljo, Adrian
Funkcionalna obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkim i njemačkim časopisima // Riječ i slika u doba vizualnih medija / Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 237-270


CROSBI ID: 1006862 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Funkcionalna obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkim i njemačkim časopisima
(Functional Features of the Advertisement of Chocolate Products Text Type in American and German Magazines)

Autori
Miškulin Saletović, Lucia ; Beljo, Adrian

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Riječ i slika u doba vizualnih medija

Urednik/ci
Labaš, Danijel

Izdavač
Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2018

Raspon stranica
237-270

ISBN
978-953-7823-67-2

Ključne riječi
reklame za čokoladne proizvode, višemodalni reklamni tekstovi, kulturološki uvjetovane razlike, američki engleski, njemački
(advertisements of chocolate products, multimodal advertisement texts, cross-cultural differences, American English, German)

Sažetak
Polazeći od koncepta višemodalnosti, rad analizira funkcionalna obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkim i njemačkim časopisima. Analiza s obzirom na način ostvarivanja apelativne i informativne funkcije obuhvaća verbalnu razinu, razinu slika i tipografskih elemenata te njihovu međuzavisnost. Zaključno se donosi kontrastivna analiza funkcionalnih obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkome i njemačkome korpusu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb,
Veleučilište Edward Bernays

Profili:

Avatar Url Lucia Miškulin Saletović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miškulin Saletović, Lucia; Beljo, Adrian
Funkcionalna obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkim i njemačkim časopisima // Riječ i slika u doba vizualnih medija / Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 237-270
Miškulin Saletović, L. & Beljo, A. (2018) Funkcionalna obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkim i njemačkim časopisima. U: Labaš, D. (ur.) Riječ i slika u doba vizualnih medija. Zagreb, Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, str. 237-270.
@inbook{inbook, author = {Mi\v{s}kulin Saletovi\'{c}, Lucia and Beljo, Adrian}, editor = {Laba\v{s}, D.}, year = {2018}, pages = {237-270}, keywords = {reklame za \v{c}okoladne proizvode, vi\v{s}emodalni reklamni tekstovi, kulturolo\v{s}ki uvjetovane razlike, ameri\v{c}ki engleski, njema\v{c}ki}, isbn = {978-953-7823-67-2}, title = {Funkcionalna obilje\v{z}ja tekstne vrste reklama za \v{c}okoladne proizvode u ameri\v{c}kim i njema\v{c}kim \v{c}asopisima}, keyword = {reklame za \v{c}okoladne proizvode, vi\v{s}emodalni reklamni tekstovi, kulturolo\v{s}ki uvjetovane razlike, ameri\v{c}ki engleski, njema\v{c}ki}, publisher = {Hrvatski studiji Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Mi\v{s}kulin Saletovi\'{c}, Lucia and Beljo, Adrian}, editor = {Laba\v{s}, D.}, year = {2018}, pages = {237-270}, keywords = {advertisements of chocolate products, multimodal advertisement texts, cross-cultural differences, American English, German}, isbn = {978-953-7823-67-2}, title = {Functional Features of the Advertisement of Chocolate Products Text Type in American and German Magazines}, keyword = {advertisements of chocolate products, multimodal advertisement texts, cross-cultural differences, American English, German}, publisher = {Hrvatski studiji Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font