Pregled bibliografske jedinice broj: 1006862
Funkcionalna obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkim i njemačkim časopisima
Funkcionalna obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkim i njemačkim časopisima // Riječ i slika u doba vizualnih medija / Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 237-270
CROSBI ID: 1006862 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Funkcionalna obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkim i njemačkim časopisima
(Functional Features of the Advertisement of Chocolate Products Text Type in American and German Magazines)
Autori
Miškulin Saletović, Lucia ; Beljo, Adrian
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Riječ i slika u doba vizualnih medija
Urednik/ci
Labaš, Danijel
Izdavač
Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2018
Raspon stranica
237-270
ISBN
978-953-7823-67-2
Ključne riječi
reklame za čokoladne proizvode, višemodalni reklamni tekstovi, kulturološki uvjetovane razlike, američki engleski, njemački
(advertisements of chocolate products, multimodal advertisement texts, cross-cultural differences, American English, German)
Sažetak
Polazeći od koncepta višemodalnosti, rad analizira funkcionalna obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkim i njemačkim časopisima. Analiza s obzirom na način ostvarivanja apelativne i informativne funkcije obuhvaća verbalnu razinu, razinu slika i tipografskih elemenata te njihovu međuzavisnost. Zaključno se donosi kontrastivna analiza funkcionalnih obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkome i njemačkome korpusu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb,
Veleučilište Edward Bernays
Profili:
Lucia Miškulin Saletović
(autor)