Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 100680

Category Management kao specifičan instrument vertikalnog marketinga


Šverko, Ivan
Category Management kao specifičan instrument vertikalnog marketinga // Hrvatska gospodarska revija, XLV (1996), 8; 50-55 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 100680 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Category Management kao specifičan instrument vertikalnog marketinga
(?)

Autori
Šverko, Ivan

Izvornik
Hrvatska gospodarska revija (1330-9145) XLV (1996), 8; 50-55

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
Category Management; vertikalni marketing; trgovina na malo
(??)

Sažetak
??

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
NEPOTPUN BIBLIOGRAFSKI ZAPIS!!



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivan Šverko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šverko, Ivan
Category Management kao specifičan instrument vertikalnog marketinga // Hrvatska gospodarska revija, XLV (1996), 8; 50-55 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Šverko, I. (1996) Category Management kao specifičan instrument vertikalnog marketinga. Hrvatska gospodarska revija, XLV (8), 50-55.
@article{article, author = {\v{S}verko, Ivan}, year = {1996}, pages = {50-55}, keywords = {Category Management, vertikalni marketing, trgovina na malo}, journal = {Hrvatska gospodarska revija}, volume = {XLV}, number = {8}, issn = {1330-9145}, title = {Category Management kao specifi\v{c}an instrument vertikalnog marketinga}, keyword = {Category Management, vertikalni marketing, trgovina na malo} }
@article{article, author = {\v{S}verko, Ivan}, year = {1996}, pages = {50-55}, keywords = {??}, journal = {Hrvatska gospodarska revija}, volume = {XLV}, number = {8}, issn = {1330-9145}, title = {?}, keyword = {??} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font