Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 100676

Elementi unapređenja ponude prehrane i robe osobne potrošnje za povećanje inozemne turističke potrošnje


Šverko, Ivan
Elementi unapređenja ponude prehrane i robe osobne potrošnje za povećanje inozemne turističke potrošnje, 1990., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 100676 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Elementi unapređenja ponude prehrane i robe osobne potrošnje za povećanje inozemne turističke potrošnje
(?)

Autori
Šverko, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
29.05

Godina
1990

Stranica
323

Mentor
Bazala, Aleksandar

Ključne riječi
asortiman usluga prehrane i pića; nivo kvalitete; neusklađenost ponude; zahtjevi turista; elementi unapređenja ponude; vertikalni marketing; procjena efekata unapređenja;
(?)

Sažetak
?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
NEPOTPUN BIBLIOGRAFSKI ZAPIS!!



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivan Šverko (autor)

Avatar Url Aleksandar Bazala (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šverko, Ivan
Elementi unapređenja ponude prehrane i robe osobne potrošnje za povećanje inozemne turističke potrošnje, 1990., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Šverko, I. (1990) 'Elementi unapređenja ponude prehrane i robe osobne potrošnje za povećanje inozemne turističke potrošnje', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}verko, Ivan}, year = {1990}, pages = {323}, keywords = {asortiman usluga prehrane i pi\'{c}a, nivo kvalitete, neuskla\djenost ponude, zahtjevi turista, elementi unapre\djenja ponude, vertikalni marketing, procjena efekata unapre\djenja, }, title = {Elementi unapre\djenja ponude prehrane i robe osobne potro\v{s}nje za pove\'{c}anje inozemne turisti\v{c}ke potro\v{s}nje}, keyword = {asortiman usluga prehrane i pi\'{c}a, nivo kvalitete, neuskla\djenost ponude, zahtjevi turista, elementi unapre\djenja ponude, vertikalni marketing, procjena efekata unapre\djenja, }, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}verko, Ivan}, year = {1990}, pages = {323}, keywords = {?}, title = {?}, keyword = {?}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font