Pregled bibliografske jedinice broj: 1006105
Novije spoznaje o djeci s ADHD-om u školskom kontekstu : preporuke za praksu
Novije spoznaje o djeci s ADHD-om u školskom kontekstu : preporuke za praksu // Djeca s poremećajem pažnje i hiperaktivnosti
Varaždin, Hrvatska, 2015. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1006105 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novije spoznaje o djeci s ADHD-om u školskom kontekstu : preporuke za praksu
(New knowledge of children with ADHD in the school context : practice recommendations)
Autori
Sekušak-Galešev, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Djeca s poremećajem pažnje i hiperaktivnosti
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 30.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
ADHD ; poremećaj pažnje ; hiperaktivni poremećaj ; djeca
(ADHD ; attention disorder ; hyperactivity disorder ; children)
Sažetak
Predavanje iznosi nove spoznaje o djeci s poremećajem pažnje i hiperaktivnosti, odnosno ADHD-om.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Snježana Sekušak Galešev
(autor)