Pregled bibliografske jedinice broj: 100608
Stavovi učenika grada Vukovara prema nekim aspektima školovanja i socijalnoj integraciji
Stavovi učenika grada Vukovara prema nekim aspektima školovanja i socijalnoj integraciji, 2002., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 100608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učenika grada Vukovara prema nekim aspektima školovanja i socijalnoj integraciji
(The atitudes of students of Vukovar towards some aspects of schooling and social integration)
Autori
Božičević, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
01.03
Godina
2002
Stranica
56
Mentor
Buško, Vesna
Ključne riječi
stavovi; socijalna integracija
(atitudes; social integration)
Sažetak
Ispitani su stavovi učenika grada Vukovara (N=718) skalom stavova prema nekim aspektima školovanja: školskoj integraciji, socijalnoj integraciji, vrijednosti obraovanja, multikulturalizmu te vjeronauku u školi. Stav prema školskoj integraciji djelomično je negativan u cijelom uzorku učenika, nešto negativniji kod učenika nego kod učenica, mlađih u odnosu na starije učenike, Hrvata u odnosu na Srbe te ovisno u programu koji učenici slušaju. Djelomično pozitivan stav u cijelom uzorku utvrđen je za socijalnu integraciju, a izrazito pozitivan u odnosu na vrijednost obrazovanja. Značajne razlike u stavu prema multikulturalizmu te vjeronauku u školama utvrđene su među pripadnicima različitih nacionalnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA