Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1006056

Digitalna transformacija marketinga u malim i srednjim poduzećima - pregled postojećih istraživanja


Pihir, Igor; Križanić, Snježana; Kutnjak, Ana
Digitalna transformacija marketinga u malim i srednjim poduzećima - pregled postojećih istraživanja // CroDiM - International Journal of Marketing Science, 2 (2019), 1; 125-134 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1006056 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalna transformacija marketinga u malim i srednjim poduzećima - pregled postojećih istraživanja
(Digital transformation of marketing in small and medium enterprises - an overview of existing research)

Autori
Pihir, Igor ; Križanić, Snježana ; Kutnjak, Ana

Izvornik
CroDiM - International Journal of Marketing Science (2584-7236) 2 (2019), 1; 125-134

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
mala poduzeća, srednja poduzeća, digitalna transformacija, marketinška komunikacija, konkurentnost
(small businesses, medium enterprises, digital transformation, marketing communications, competitiveness)

Sažetak
Digitalna transformacija predstavlja izazov i priliku za poduzeća, koja moraju biti spremna za promjene. U moderno vrijeme društvo od malih i srednjih poduzeća (MSP) očekuje prilagodbu tržištu i moderniju infrastrukturu putem kojih oni nude svoje usluge i dobra. Iz tog razloga, digitalna transformacija postala je nezaobilazan korak koji poduzeća trebaju poduzeti kako bi postigla bolju efikasnost i osigurala konkurentnost na tržištu. Digitalna transformacija marketinga jednog poduzeća pomaže njegovoj prepoznatljivosti i boljoj komunikaciji prema potrošačima. Ovaj članak bavi se pregledom literature iz područja digitalne transformacije u marketingu malih i srednjih poduzeća. Rezultati istraživanja provedenih nad svjetskim bazama (WOS i Scopus) te pretraživanjem javno dostupnih izvora putem tražilice Google navedeni su kao skup smjernica ili trendova u kojem se navedeno područje nalazi s naglaskom na marketing malih i srednjih poduzeća. Kako bi se poduzeća odlučila na promjene, potrebno je da prvo utvrde svoju trenutnu poziciju na tržištu, trenutni digitalni položaj, spremnost zaposlenih na digitalnu transformaciju, strategije digitalizacije, konkretne mjere digitalizacije te efikasnost poduzetih mjera.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Snježana Križanić (autor)

Avatar Url Ana Kutnjak (autor)

Avatar Url Igor Pihir (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Pihir, Igor; Križanić, Snježana; Kutnjak, Ana
Digitalna transformacija marketinga u malim i srednjim poduzećima - pregled postojećih istraživanja // CroDiM - International Journal of Marketing Science, 2 (2019), 1; 125-134 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Pihir, I., Križanić, S. & Kutnjak, A. (2019) Digitalna transformacija marketinga u malim i srednjim poduzećima - pregled postojećih istraživanja. CroDiM - International Journal of Marketing Science, 2 (1), 125-134.
@article{article, author = {Pihir, Igor and Kri\v{z}ani\'{c}, Snje\v{z}ana and Kutnjak, Ana}, year = {2019}, pages = {125-134}, keywords = {mala poduze\'{c}a, srednja poduze\'{c}a, digitalna transformacija, marketin\v{s}ka komunikacija, konkurentnost}, journal = {CroDiM - International Journal of Marketing Science}, volume = {2}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {Digitalna transformacija marketinga u malim i srednjim poduze\'{c}ima - pregled postoje\'{c}ih istra\v{z}ivanja}, keyword = {mala poduze\'{c}a, srednja poduze\'{c}a, digitalna transformacija, marketin\v{s}ka komunikacija, konkurentnost} }
@article{article, author = {Pihir, Igor and Kri\v{z}ani\'{c}, Snje\v{z}ana and Kutnjak, Ana}, year = {2019}, pages = {125-134}, keywords = {small businesses, medium enterprises, digital transformation, marketing communications, competitiveness}, journal = {CroDiM - International Journal of Marketing Science}, volume = {2}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {Digital transformation of marketing in small and medium enterprises - an overview of existing research}, keyword = {small businesses, medium enterprises, digital transformation, marketing communications, competitiveness} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font