Pregled bibliografske jedinice broj: 1006056
Digitalna transformacija marketinga u malim i srednjim poduzećima - pregled postojećih istraživanja
Digitalna transformacija marketinga u malim i srednjim poduzećima - pregled postojećih istraživanja // CroDiM - International Journal of Marketing Science, 2 (2019), 1; 125-134 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1006056 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalna transformacija marketinga u malim i srednjim poduzećima - pregled postojećih istraživanja
(Digital transformation of marketing in small and medium enterprises - an overview of existing research)
Autori
Pihir, Igor ; Križanić, Snježana ; Kutnjak, Ana
Izvornik
CroDiM - International Journal of Marketing Science (2584-7236) 2
(2019), 1;
125-134
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
mala poduzeća, srednja poduzeća, digitalna transformacija, marketinška komunikacija, konkurentnost
(small businesses, medium enterprises, digital transformation, marketing communications, competitiveness)
Sažetak
Digitalna transformacija predstavlja izazov i priliku za poduzeća, koja moraju biti spremna za promjene. U moderno vrijeme društvo od malih i srednjih poduzeća (MSP) očekuje prilagodbu tržištu i moderniju infrastrukturu putem kojih oni nude svoje usluge i dobra. Iz tog razloga, digitalna transformacija postala je nezaobilazan korak koji poduzeća trebaju poduzeti kako bi postigla bolju efikasnost i osigurala konkurentnost na tržištu. Digitalna transformacija marketinga jednog poduzeća pomaže njegovoj prepoznatljivosti i boljoj komunikaciji prema potrošačima. Ovaj članak bavi se pregledom literature iz područja digitalne transformacije u marketingu malih i srednjih poduzeća. Rezultati istraživanja provedenih nad svjetskim bazama (WOS i Scopus) te pretraživanjem javno dostupnih izvora putem tražilice Google navedeni su kao skup smjernica ili trendova u kojem se navedeno područje nalazi s naglaskom na marketing malih i srednjih poduzeća. Kako bi se poduzeća odlučila na promjene, potrebno je da prvo utvrde svoju trenutnu poziciju na tržištu, trenutni digitalni položaj, spremnost zaposlenih na digitalnu transformaciju, strategije digitalizacije, konkretne mjere digitalizacije te efikasnost poduzetih mjera.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin