Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1005966

Izvješće o istraživanju "Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra (PAS) i deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem (ADHD)


Sekušak-Galešev, Snježana; Frey Škrinjar, Jasmina; Masnjak, Lea
Izvješće o istraživanju "Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra (PAS) i deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem (ADHD), 2015. (izvještaj).


CROSBI ID: 1005966 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izvješće o istraživanju "Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra (PAS) i deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem (ADHD)
(Research Report "Investigating Social Inclusion and Quality of Support in Pre-School, Elementary and Secondary Education Systems for Children and Students with Autistic Spectrum Disorder (ASD) and Attention Deficit and Hyperactivity Disorder (ADHD))

Autori
Sekušak-Galešev, Snježana ; Frey Škrinjar, Jasmina ; Masnjak, Lea

Izvornik
Izvješće o istraživanju "Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra (PAS) i deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem (ADHD)

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, izvještaj

Godina
2015

Ključne riječi
socijalna uključenost ; podrška ; obrazovni sustav ; djeca ; učenici ; autizam ; poremećaji austističnog spektra ; ADHD ; deficit pažnje ; hiperaktivnim poremećajem
(social inclusion ; support ; education system ; children ; students ; autism ; disorders of the autism spectrum ; ADHD ; attention deficit ; hyperactive disorder)

Sažetak
Izvještaj o istraživanju o socijalnoj uključenosti i podršciza djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra, deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem u obrazovnom sustavu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)

Napomena
Istraživanje je dio projekta: IPA BGUE 04 06 - Human Resources Development-GRANT CONTRACT No.IPA4.1.2.2.02.02.c39 Integration of disadvantaged groups in regular education system



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Sekušak-Galešev, Snježana; Frey Škrinjar, Jasmina; Masnjak, Lea
Izvješće o istraživanju "Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra (PAS) i deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem (ADHD), 2015. (izvještaj).
Sekušak-Galešev, S., Frey Škrinjar, J. & Masnjak, L. (2015) Izvješće o istraživanju "Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra (PAS) i deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem (ADHD). Izvješće o istraživanju "Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra (PAS) i deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem (ADHD). Izvještaj.
@unknown{unknown, author = {Seku\v{s}ak-Gale\v{s}ev, Snje\v{z}ana and Frey \v{S}krinjar, Jasmina and Masnjak, Lea}, year = {2015}, keywords = {socijalna uklju\v{c}enost, podr\v{s}ka, obrazovni sustav, djeca, u\v{c}enici, autizam, poreme\'{c}aji austisti\v{c}nog spektra, ADHD, deficit pa\v{z}nje, hiperaktivnim poreme\'{c}ajem}, title = {Izvje\v{s}\'{c}e o istra\v{z}ivanju "Ispitivanje socijalne uklju\v{c}enosti i kvalitete podr\v{s}ke u sustavima pred\v{s}kolskog, osnovno\v{s}kolskog i srednjo\v{s}kolskog obrazovanja za djecu i u\v{c}enike s poreme\'{c}ajem iz autisti\v{c}nog spektra (PAS) i deficitom pa\v{z}nje i hiperaktivnim poreme\'{c}ajem (ADHD)}, keyword = {socijalna uklju\v{c}enost, podr\v{s}ka, obrazovni sustav, djeca, u\v{c}enici, autizam, poreme\'{c}aji austisti\v{c}nog spektra, ADHD, deficit pa\v{z}nje, hiperaktivnim poreme\'{c}ajem} }
@unknown{unknown, author = {Seku\v{s}ak-Gale\v{s}ev, Snje\v{z}ana and Frey \v{S}krinjar, Jasmina and Masnjak, Lea}, year = {2015}, keywords = {social inclusion, support, education system, children, students, autism, disorders of the autism spectrum, ADHD, attention deficit, hyperactive disorder}, title = {Research Report "Investigating Social Inclusion and Quality of Support in Pre-School, Elementary and Secondary Education Systems for Children and Students with Autistic Spectrum Disorder (ASD) and Attention Deficit and Hyperactivity Disorder (ADHD)}, keyword = {social inclusion, support, education system, children, students, autism, disorders of the autism spectrum, ADHD, attention deficit, hyperactive disorder} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font