Pregled bibliografske jedinice broj: 1005966
Izvješće o istraživanju "Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra (PAS) i deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem (ADHD)
Izvješće o istraživanju "Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra (PAS) i deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem (ADHD), 2015. (izvještaj).
CROSBI ID: 1005966 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izvješće o istraživanju "Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra (PAS) i deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem (ADHD)
(Research Report "Investigating Social Inclusion and Quality of Support in Pre-School, Elementary and Secondary Education Systems for Children and Students with Autistic Spectrum Disorder (ASD) and Attention Deficit and Hyperactivity Disorder (ADHD))
Autori
Sekušak-Galešev, Snježana ; Frey Škrinjar, Jasmina ; Masnjak, Lea
Izvornik
Izvješće o istraživanju "Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra (PAS) i deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem (ADHD)
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, izvještaj
Godina
2015
Ključne riječi
socijalna uključenost ; podrška ; obrazovni sustav ; djeca ; učenici ; autizam ; poremećaji austističnog spektra ; ADHD ; deficit pažnje ; hiperaktivnim poremećajem
(social inclusion ; support ; education system ; children ; students ; autism ; disorders of the autism spectrum ; ADHD ; attention deficit ; hyperactive disorder)
Sažetak
Izvještaj o istraživanju o socijalnoj uključenosti i podršciza djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra, deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem u obrazovnom sustavu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Istraživanje je dio projekta: IPA BGUE 04 06 - Human Resources Development-GRANT CONTRACT No.IPA4.1.2.2.02.02.c39 Integration of disadvantaged groups in regular education system
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb