Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1005919

Potrošačka kultura i ekonomija identiteta: Potrošački mentaliteti i interdisciplinarna približavanja


Mihaljević, Lucija; Jalšenjak, Borna
Potrošačka kultura i ekonomija identiteta: Potrošački mentaliteti i interdisciplinarna približavanja // Obnovljeni život : časopis za religioznu kulturu, 74 (2019), 2; 217-231 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1005919 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Potrošačka kultura i ekonomija identiteta: Potrošački mentaliteti i interdisciplinarna približavanja
(Consumer culture and identity economics Consumer mentalities and interdisciplinary approaches)

Autori
Mihaljević, Lucija ; Jalšenjak, Borna

Izvornik
Obnovljeni život : časopis za religioznu kulturu (0351-3947) 74 (2019), 2; 217-231

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
ekonomija identiteta, potrošačka kultura, procesi identifikacije, socioekonomska struktura, objektivizacija, robna kuća, trgovački centar
(identity economics, consumer culture, identification processes, socioeconomic structure, objectification, department store, shopping mall)

Sažetak
Rad predstavlja doprinos raspravama o potrošačkoj kulturi u hrvatskom kontekstu. Uspoređujući paradigmu ekonomije identiteta kako se ona pojavljuje u ekonomskoj teoriji na prijelazu milenija, s antropološkim konceptima poput objektivizacije kulture, ukusa kao sredstva društvenoga razlikovanja i potrošnje kao izraza hijerarhije vrijednosti, ilustriraju se interdisciplinarna približavanja koja postuliraju klasičan kulturno–antropološki pojam identiteta u ekonomske analize. Na temelju narativnih empirijskih podataka prikazuje se kreativan karakter identifikacijskih procesa i nužnost pripisivanja performativnoga značenja ekonomskim praksama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Filozofija, Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb,
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Borna Jalšenjak (autor)

Avatar Url Lucija Mihaljević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi.org

Citiraj ovu publikaciju:

Mihaljević, Lucija; Jalšenjak, Borna
Potrošačka kultura i ekonomija identiteta: Potrošački mentaliteti i interdisciplinarna približavanja // Obnovljeni život : časopis za religioznu kulturu, 74 (2019), 2; 217-231 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Mihaljević, L. & Jalšenjak, B. (2019) Potrošačka kultura i ekonomija identiteta: Potrošački mentaliteti i interdisciplinarna približavanja. Obnovljeni život : časopis za religioznu kulturu, 74 (2), 217-231.
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c}, Lucija and Jal\v{s}enjak, Borna}, year = {2019}, pages = {217-231}, keywords = {ekonomija identiteta, potro\v{s}a\v{c}ka kultura, procesi identifikacije, socioekonomska struktura, objektivizacija, robna ku\'{c}a, trgova\v{c}ki centar}, journal = {Obnovljeni \v{z}ivot : \v{c}asopis za religioznu kulturu}, volume = {74}, number = {2}, issn = {0351-3947}, title = {Potro\v{s}a\v{c}ka kultura i ekonomija identiteta: Potro\v{s}a\v{c}ki mentaliteti i interdisciplinarna pribli\v{z}avanja}, keyword = {ekonomija identiteta, potro\v{s}a\v{c}ka kultura, procesi identifikacije, socioekonomska struktura, objektivizacija, robna ku\'{c}a, trgova\v{c}ki centar} }
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c}, Lucija and Jal\v{s}enjak, Borna}, year = {2019}, pages = {217-231}, keywords = {identity economics, consumer culture, identification processes, socioeconomic structure, objectification, department store, shopping mall}, journal = {Obnovljeni \v{z}ivot : \v{c}asopis za religioznu kulturu}, volume = {74}, number = {2}, issn = {0351-3947}, title = {Consumer culture and identity economics Consumer mentalities and interdisciplinary approaches}, keyword = {identity economics, consumer culture, identification processes, socioeconomic structure, objectification, department store, shopping mall} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font