Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1005632

8D metoda - Vodič za uspješno rješavanje reklamacija i nesukladnosti u poslovanju


Krešimir Buntak, Tijan Šebestijan, Matija Kovačić
8D metoda - Vodič za uspješno rješavanje reklamacija i nesukladnosti u poslovanju. Zagreb: Element, 2018 (Udžbenici i skripta)


CROSBI ID: 1005632 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
8D metoda - Vodič za uspješno rješavanje reklamacija i nesukladnosti u poslovanju
(8D Method - A Guide to Successful Solution of Complaints and Noncommunication in Business)

Autori
Krešimir Buntak, Tijan Šebestijan, Matija Kovačić

Ostali urednici
Gračan, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, udžbenici i skripta, ostalo

Izdavač
Element

Grad
Zagreb

Godina
2018

Stranica
94

ISBN
978-953-197-666-4

Ključne riječi
8D metoda, alati i metode za odlučivanje, menadžment, sustavi upravljanja
(8D method, tools and methods for decision making, management, management systems)

Sažetak
Knjiga 8D metoda - Vodič za uspješno rješavanje reklamacija i nesukladnosti u poslovanju nije zamišljena samo da bude vodič pri učenju studenata čiji je interes vezan uz poslovanje i upravljanje, posebno u području sustava upravljanja kvalitetom, već i da bude vodič onim stručnjacima koji se u svakodnevnom poslovanju susreću s problemima nesukladnosti i reklamacija. Reklamacije kao posljedica nesukladnosti vode k većim troškovima poslovanja organizacije što može rezultirati lošijim rezultatima poslovanja. Osim financijskih gubitaka organizacija se suočava i sa znatno opasnijim gubitcima kao što je na primjer reputacija, odnosno gubitak kupaca. Gubitak kupaca najčešće dolazi u paru sa slabljenjem pozicije na tržištu. Kako bi se posljedice ovakvih događaja u organizaciji umanjile, javila se potreba za razvojem sustava rješavanja nezadovoljstva kupaca, odnosno rješavanja uzroka problema u organizaciji. Rezultat ovih potreba razvoj je 8D metode.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne tehničke znanosti, Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti

Napomena
Objavljivanje ovog sveučilišnog udžbenika odobrio je Senat Sveučilišta Sjever na VIII. sjednici u akademskoj godini 2017./2018. održanoj u ožujku 2018. godine.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica


Citiraj ovu publikaciju:

Krešimir Buntak, Tijan Šebestijan, Matija Kovačić
8D metoda - Vodič za uspješno rješavanje reklamacija i nesukladnosti u poslovanju. Zagreb: Element, 2018 (Udžbenici i skripta)
Krešimir Buntak, Tijan Šebestijan, Matija Kovačić (2018) 8D metoda - Vodič za uspješno rješavanje reklamacija i nesukladnosti u poslovanju. Zagreb, Element.
@book{book, collectioneditor = {Gra\v{c}an, Sandra}, year = {2018}, pages = {94}, keywords = {8D metoda, alati i metode za odlu\v{c}ivanje, menad\v{z}ment, sustavi upravljanja}, isbn = {978-953-197-666-4}, title = {8D metoda - Vodi\v{c} za uspje\v{s}no rje\v{s}avanje reklamacija i nesukladnosti u poslovanju}, keyword = {8D metoda, alati i metode za odlu\v{c}ivanje, menad\v{z}ment, sustavi upravljanja}, publisher = {Element}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, collectioneditor = {Gra\v{c}an, Sandra}, year = {2018}, pages = {94}, keywords = {8D method, tools and methods for decision making, management, management systems}, isbn = {978-953-197-666-4}, title = {8D Method - A Guide to Successful Solution of Complaints and Noncommunication in Business}, keyword = {8D method, tools and methods for decision making, management, management systems}, publisher = {Element}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font