Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1005607

Osobnost branda i njegov utjecaj na percepciju usluge Pučkog otvorenog učilišta Zagreb


Globočnik Žunac, Ana; Čudina, Predrag; Brižić, J.
Osobnost branda i njegov utjecaj na percepciju usluge Pučkog otvorenog učilišta Zagreb // IV. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih / Matijević, M. ; Žiljak, T. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2009. str. 251-257 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1005607 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osobnost branda i njegov utjecaj na percepciju usluge Pučkog otvorenog učilišta Zagreb
(Personality of the brand and its influence on the perception of the service of the Pučko otvoreno učilište Zagreb)

Autori
Globočnik Žunac, Ana ; Čudina, Predrag ; Brižić, J.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
IV. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih / Matijević, M. ; Žiljak, T. - Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2009, 251-257

ISBN
978-953-9811-3-7

Skup
„Neformalno obrazovanje i informalno učenje odraslih“ – IV. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 29.05.2009. - 31.05.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
pučko otvoreno učilište, cjeloživotno obrazovanje, pismenost 21. stoljeća, marketinška koncepcija, konkurentnost, brandiranje, prepoznatljivost
(lifelong education, 21st century literacy, marketing concept, competitiveness, branding, recognizability)

Sažetak
Marketinška koncepcija pokazala se više nego značajnom u modelima upravljanja neprofitnim organizacijama pa tako i obrazovnim institucijama. Obrazovanje je svakako rastuća industrija u kojoj konkurentnost biva jednako slojevitom kao i njen proizvod, odnosno zahtjevi tržišta. Brandiranje kao redoviti marketinški postupak nezaobilazan je i u provedbi marketinških koncepcija u obrazovnim institucijama. Duga tradicija pojedinih institucija učinila je da su njihovi nazivi gotovo sinonimi za pojedine oblike obrazovanja. Istraživanje koje su proveli studenti Visoke poslovne škole imalo je za cilj potvrditi prepoznatljivost pojma sintagme << pučko otvoreno učilište>> i njeno povezivanje s cjeloživotnim obrazovanjem. Posebno je interesantan utjecaj tradicije i kontinuiteta u svjetlu rastuće konkurencije, odnosno pojave drugih otvorenih učilišta.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Predrag Čudina (autor)

Avatar Url Ana Globočnik Žunac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Globočnik Žunac, Ana; Čudina, Predrag; Brižić, J.
Osobnost branda i njegov utjecaj na percepciju usluge Pučkog otvorenog učilišta Zagreb // IV. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih / Matijević, M. ; Žiljak, T. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2009. str. 251-257 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
Globočnik Žunac, A., Čudina, P. & Brižić, J. (2009) Osobnost branda i njegov utjecaj na percepciju usluge Pučkog otvorenog učilišta Zagreb. U: Matijević, M. & Žiljak, T. (ur.)IV. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih.
@article{article, author = {Globo\v{c}nik \v{Z}unac, Ana and \v{C}udina, Predrag and Bri\v{z}i\'{c}, J.}, year = {2009}, pages = {251-257}, keywords = {pu\v{c}ko otvoreno u\v{c}ili\v{s}te, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, pismenost 21. stolje\'{c}a, marketin\v{s}ka koncepcija, konkurentnost, brandiranje, prepoznatljivost}, isbn = {978-953-9811-3-7}, title = {Osobnost branda i njegov utjecaj na percepciju usluge Pu\v{c}kog otvorenog u\v{c}ili\v{s}ta Zagreb}, keyword = {pu\v{c}ko otvoreno u\v{c}ili\v{s}te, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, pismenost 21. stolje\'{c}a, marketin\v{s}ka koncepcija, konkurentnost, brandiranje, prepoznatljivost}, publisher = {Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo (HAD)}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Globo\v{c}nik \v{Z}unac, Ana and \v{C}udina, Predrag and Bri\v{z}i\'{c}, J.}, year = {2009}, pages = {251-257}, keywords = {lifelong education, 21st century literacy, marketing concept, competitiveness, branding, recognizability}, isbn = {978-953-9811-3-7}, title = {Personality of the brand and its influence on the perception of the service of the Pu\v{c}ko otvoreno u\v{c}ili\v{s}te Zagreb}, keyword = {lifelong education, 21st century literacy, marketing concept, competitiveness, branding, recognizability}, publisher = {Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo (HAD)}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font