Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1005554

Kako istraživanje muzejske građe mijenja učiteljev pristup nastavi (primjer iz Likovne kulture s posebnim osvrtom na učenike s teškoćama)


Đira, Marina; Zrilić, Smiljana
Kako istraživanje muzejske građe mijenja učiteljev pristup nastavi (primjer iz Likovne kulture s posebnim osvrtom na učenike s teškoćama) // E-zbornik. III. strokovno/znanstvena mednarodna konferenca Šola in Muzeji. 15.-16. marec 2019, Hotel Primus in Pokrajinski muzej Ptuj-Ormož / Krapše, Štefan (ur.).
Nova Gorica: Educa, 2019. str. 277-280 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1005554 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako istraživanje muzejske građe mijenja učiteljev pristup nastavi (primjer iz Likovne kulture s posebnim osvrtom na učenike s teškoćama)
(Museum's role in teacher's approach to lesson planning (art class example with an accent on students with difficulties))

Autori
Đira, Marina ; Zrilić, Smiljana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
E-zbornik. III. strokovno/znanstvena mednarodna konferenca Šola in Muzeji. 15.-16. marec 2019, Hotel Primus in Pokrajinski muzej Ptuj-Ormož / Krapše, Štefan - Nova Gorica : Educa, 2019, 277-280

Skup
3. strokovno-znanstvena mednarodna konferenca Šola in muzeji

Mjesto i datum
Ptuj, Slovenija, 15.03.2019. - 16.03.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
muzej, Nastavni plan i program, planiranje nastave, arhitektura, urbanizam, učenici s teškoćama
(museum, educational plan and program, class planning, architecture, urbanism, students with difficulties)

Sažetak
Izlaganjem se predstavljaju dva načina obrade iste nastavne teme iz Likovne kulture za osnovnu školu vezane uz područje lokalne arhitekture i urbanizma. Priprema za obradu te teme prvi put temeljila se prvenstveno na Nastavnom planu i programu i istraživanju učitelju tada lako dostupne literature te internetskih izvora i nije posebno u obzir uzimala potrebe učenika s teškoćama. Obradi iste teme drugi put prethodilo je učiteljevo sustavnije istraživanje lokalne arhitekture i urbanizma u gradskom muzeju te posebna priprema za učenike s teškoćama. Usporedbom tih dvaju pristupa do izražaja dolazi koliko muzeji, uz promišljeni pedagoški pristup, mogu obogatiti, uslojiti, ali i posve preusmjeriti način na koji se izvodi školska nastava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Likovne umjetnosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marina Đira (autor)

Avatar Url Smiljana Zrilić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Đira, Marina; Zrilić, Smiljana
Kako istraživanje muzejske građe mijenja učiteljev pristup nastavi (primjer iz Likovne kulture s posebnim osvrtom na učenike s teškoćama) // E-zbornik. III. strokovno/znanstvena mednarodna konferenca Šola in Muzeji. 15.-16. marec 2019, Hotel Primus in Pokrajinski muzej Ptuj-Ormož / Krapše, Štefan (ur.).
Nova Gorica: Educa, 2019. str. 277-280 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Đira, M. & Zrilić, S. (2019) Kako istraživanje muzejske građe mijenja učiteljev pristup nastavi (primjer iz Likovne kulture s posebnim osvrtom na učenike s teškoćama). U: Krapše, Š. (ur.)E-zbornik. III. strokovno/znanstvena mednarodna konferenca Šola in Muzeji. 15.-16. marec 2019, Hotel Primus in Pokrajinski muzej Ptuj-Ormož.
@article{article, author = {\DJira, Marina and Zrili\'{c}, Smiljana}, editor = {Krap\v{s}e, \v{S}.}, year = {2019}, pages = {277-280}, keywords = {muzej, Nastavni plan i program, planiranje nastave, arhitektura, urbanizam, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama}, title = {Kako istra\v{z}ivanje muzejske gra\dje mijenja u\v{c}iteljev pristup nastavi (primjer iz Likovne kulture s posebnim osvrtom na u\v{c}enike s te\v{s}ko\'{c}ama)}, keyword = {muzej, Nastavni plan i program, planiranje nastave, arhitektura, urbanizam, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama}, publisher = {Educa}, publisherplace = {Ptuj, Slovenija} }
@article{article, author = {\DJira, Marina and Zrili\'{c}, Smiljana}, editor = {Krap\v{s}e, \v{S}.}, year = {2019}, pages = {277-280}, keywords = {museum, educational plan and program, class planning, architecture, urbanism, students with difficulties}, title = {Museum's role in teacher's approach to lesson planning (art class example with an accent on students with difficulties)}, keyword = {museum, educational plan and program, class planning, architecture, urbanism, students with difficulties}, publisher = {Educa}, publisherplace = {Ptuj, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font