Pregled bibliografske jedinice broj: 1005554
Kako istraživanje muzejske građe mijenja učiteljev pristup nastavi (primjer iz Likovne kulture s posebnim osvrtom na učenike s teškoćama)
Kako istraživanje muzejske građe mijenja učiteljev pristup nastavi (primjer iz Likovne kulture s posebnim osvrtom na učenike s teškoćama) // E-zbornik. III. strokovno/znanstvena mednarodna konferenca Šola in Muzeji. 15.-16. marec 2019, Hotel Primus in Pokrajinski muzej Ptuj-Ormož / Krapše, Štefan (ur.).
Nova Gorica: Educa, 2019. str. 277-280 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1005554 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako istraživanje muzejske građe mijenja učiteljev pristup nastavi (primjer iz Likovne kulture s posebnim osvrtom na učenike s teškoćama)
(Museum's role in teacher's approach to lesson planning (art class example with an accent on students with difficulties))
Autori
Đira, Marina ; Zrilić, Smiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
E-zbornik. III. strokovno/znanstvena mednarodna konferenca Šola in Muzeji. 15.-16. marec 2019, Hotel Primus in Pokrajinski muzej Ptuj-Ormož
/ Krapše, Štefan - Nova Gorica : Educa, 2019, 277-280
Skup
3. strokovno-znanstvena mednarodna konferenca Šola in muzeji
Mjesto i datum
Ptuj, Slovenija, 15.03.2019. - 16.03.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
muzej, Nastavni plan i program, planiranje nastave, arhitektura, urbanizam, učenici s teškoćama
(museum, educational plan and program, class planning, architecture, urbanism, students with difficulties)
Sažetak
Izlaganjem se predstavljaju dva načina obrade iste nastavne teme iz Likovne kulture za osnovnu školu vezane uz područje lokalne arhitekture i urbanizma. Priprema za obradu te teme prvi put temeljila se prvenstveno na Nastavnom planu i programu i istraživanju učitelju tada lako dostupne literature te internetskih izvora i nije posebno u obzir uzimala potrebe učenika s teškoćama. Obradi iste teme drugi put prethodilo je učiteljevo sustavnije istraživanje lokalne arhitekture i urbanizma u gradskom muzeju te posebna priprema za učenike s teškoćama. Usporedbom tih dvaju pristupa do izražaja dolazi koliko muzeji, uz promišljeni pedagoški pristup, mogu obogatiti, uslojiti, ali i posve preusmjeriti način na koji se izvodi školska nastava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Likovne umjetnosti