Pregled bibliografske jedinice broj: 1005314
Utjecaj cijena parkiranja na potražnju za parkiranjem
Utjecaj cijena parkiranja na potražnju za parkiranjem // 43. stručni seminar o prometnoj infrastrukturi i sigurnosti u prometu,
Zagreb: Tom - signal d.o.o., 2019. str. 45-54 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1005314 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj cijena parkiranja na potražnju za
parkiranjem
(Influence of parking price on the parking demand)
Autori
Maršanić, Robert ; Krpan, Ljudevit ; Preost, A. ; Bulat, G.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
43. stručni seminar o prometnoj infrastrukturi i sigurnosti u prometu,
/ - Zagreb : Tom - signal d.o.o., 2019, 45-54
Skup
43. međunarodni stručni seminar o prometnoj infrastrukturi i sigurnosti u prometu (CESTE 2019)
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 12.03.2019. - 15.03.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
parkiranje, usluga, cijene, tržišni proizvod, ponuda i potražnja
(parking, services, prices, market product, supply and demand)
Sažetak
Nesporna je činjenica da određeni elementi politike parkiranja, a posebno ograničenje trajanja parkiranja i cijena parkiranja utječu na izbor načina prijevoza, posebno kada se radi o putovanjima u cilju dolaska u zone u kojima postoje određene restrikcije. Podrška ovom režimu dobro je definiran i utvrđen tarifni sustav parkiranja. Upravo cijena parkiranja ima velik utjecaj na dostupnost raspoloživih parkirnih mjesta. Utjecaj cijene parkiranja na ravnotežu između potražnje i ponude za parkirnim mjestima izražava se na način kojim je cijena parkiranja previsoka ako je većina parkirnih mjesta tijekom dana prazna, odnosno cijena parkiranja preniska je ako su sva ili većina parkirnih mjesta tijekom dana popunjena vozilima. U radu se analizira odnos korisnika (vozača) parkirališta prema cijeni parkiranja, pri čemu se naglašava da je usluga parkiranja tržišni proizvod koji se "prodaje" na temelju ponude i potražnje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica