Pregled bibliografske jedinice broj: 1005159
Metodičko didaktički aspekti poučavanja matematike u radu s učenicima s posebnim obrazovnim potrebama
Metodičko didaktički aspekti poučavanja matematike u radu s učenicima s posebnim obrazovnim potrebama // Metodička Petica : metodički priručnik za učitelje uz udžbenik matematike za 5. razred / Banić, S. i sur. (ur.).
Zagreb: SysPrint, 2005. str. x-x
CROSBI ID: 1005159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodičko didaktički aspekti poučavanja matematike u radu s učenicima s posebnim obrazovnim potrebama
(Methodological didactic aspects of teaching mathematics in working with students with special educational needs)
Autori
Stančić, Zrinjka ; Sekušak-Galešev, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Metodička Petica : metodički priručnik za učitelje uz udžbenik matematike za 5. razred
Urednik/ci
Banić, S. i sur.
Izdavač
SysPrint
Grad
Zagreb
Godina
2005
Raspon stranica
X-x
ISBN
9532320709
Ključne riječi
metodika ; didaktika ; nastava matematike ; učenici s posebnim potrebama
(methodology ; didactics ; Mathematics ; students with special needs)
Sažetak
Rad razmatra metodičke i didaktičke aspekte poučavanja matematike, odnosno nastave matematike za učenike s posebnim obrazovnim potrebama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb