Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1005159

Metodičko didaktički aspekti poučavanja matematike u radu s učenicima s posebnim obrazovnim potrebama


Stančić, Zrinjka; Sekušak-Galešev, Snježana
Metodičko didaktički aspekti poučavanja matematike u radu s učenicima s posebnim obrazovnim potrebama // Metodička Petica : metodički priručnik za učitelje uz udžbenik matematike za 5. razred / Banić, S. i sur. (ur.).
Zagreb: SysPrint, 2005. str. x-x


CROSBI ID: 1005159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodičko didaktički aspekti poučavanja matematike u radu s učenicima s posebnim obrazovnim potrebama
(Methodological didactic aspects of teaching mathematics in working with students with special educational needs)

Autori
Stančić, Zrinjka ; Sekušak-Galešev, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Metodička Petica : metodički priručnik za učitelje uz udžbenik matematike za 5. razred

Urednik/ci
Banić, S. i sur.

Izdavač
SysPrint

Grad
Zagreb

Godina
2005

Raspon stranica
X-x

ISBN
9532320709

Ključne riječi
metodika ; didaktika ; nastava matematike ; učenici s posebnim potrebama
(methodology ; didactics ; Mathematics ; students with special needs)

Sažetak
Rad razmatra metodičke i didaktičke aspekte poučavanja matematike, odnosno nastave matematike za učenike s posebnim obrazovnim potrebama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Stančić, Zrinjka; Sekušak-Galešev, Snježana
Metodičko didaktički aspekti poučavanja matematike u radu s učenicima s posebnim obrazovnim potrebama // Metodička Petica : metodički priručnik za učitelje uz udžbenik matematike za 5. razred / Banić, S. i sur. (ur.).
Zagreb: SysPrint, 2005. str. x-x
Stančić, Z. & Sekušak-Galešev, S. (2005) Metodičko didaktički aspekti poučavanja matematike u radu s učenicima s posebnim obrazovnim potrebama. U: Banić, S. (ur.) Metodička Petica : metodički priručnik za učitelje uz udžbenik matematike za 5. razred. Zagreb, SysPrint, str. x-x.
@inbook{inbook, author = {Stan\v{c}i\'{c}, Zrinjka and Seku\v{s}ak-Gale\v{s}ev, Snje\v{z}ana}, editor = {Bani\'{c}, S.}, year = {2005}, pages = {x-x}, keywords = {metodika, didaktika, nastava matematike, u\v{c}enici s posebnim potrebama}, isbn = {9532320709}, title = {Metodi\v{c}ko didakti\v{c}ki aspekti pou\v{c}avanja matematike u radu s u\v{c}enicima s posebnim obrazovnim potrebama}, keyword = {metodika, didaktika, nastava matematike, u\v{c}enici s posebnim potrebama}, publisher = {SysPrint}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Stan\v{c}i\'{c}, Zrinjka and Seku\v{s}ak-Gale\v{s}ev, Snje\v{z}ana}, editor = {Bani\'{c}, S.}, year = {2005}, pages = {x-x}, keywords = {methodology, didactics, Mathematics, students with special needs}, isbn = {9532320709}, title = {Methodological didactic aspects of teaching mathematics in working with students with special educational needs}, keyword = {methodology, didactics, Mathematics, students with special needs}, publisher = {SysPrint}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font