Pregled bibliografske jedinice broj: 1004277
Odnos djece predškolske dobi prema prirodi
Odnos djece predškolske dobi prema prirodi, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula
CROSBI ID: 1004277 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos djece predškolske dobi prema prirodi
(Relationship of preschool children to nature)
Autori
Pilarić, Magdalena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Pula
Datum
29.09
Godina
2017
Stranica
41
Mentor
Štifanić, Mauro
Ključne riječi
djeca, odgajatelji, obrazovanje, priroda, okoliš, onečišćenje, igra
(children, educators, education, nature, environment, pollution, game)
Sažetak
Rad je usmjeren na približavanje djece prirodi, s naglaskom na činjenicu daje djeci odnajranije dobi potrebno pomoćiizgraditi ispravan odnos prema njoj. Ističe se nužnost obrazovanja odgojitelja za taj proces te unaprjeđenje programa predškolskih ustanova.Odgoj djeteta uvjetuje postavljanje određenih zadataka koji moraju biti u korelaciji s djetetovim psihofizičkim sposobnostima. Zadatak je odgojitelja učenje o prirodi i igre u njoj prilagoditi dobi djeteta. Razvijanje ekološke svijesti te razvijanje navika ekološki odgovorne djece jedna je od osnovnih aktivnosti rada u vrtiću. Nepoželjne posljedice onečišćenja prirode izazvane su razvojem industrije i gospodarstva. Danasodgoj i obrazovanje za održivi razvoj predstavljaju temeljno i ključno područje bavljenja i istraživanja u svim elementima suvremenoga globalnog društva. Potreba za uspostavljanjem održivog načina života pokazala se i više nego nužnom u posljednjih nekoliko desetljeća 20. stoljeća.Djeci kroz igru možemo od najranije dobi prikazatipravilne navikei izgraditi kvalitetan odnos prema prirodi. Možemo ih odgojiti pravilno uzzdrave navike. Korištenje tehnologijskih sadržaja trebalobi biti pod nadzorom odraslih i vremenski ograničeno, a dijete trebamo animirati za igre pomoću kojih ćemo gazbližiti s prirodom.Treba im dati do znanja da prekomjerno korištenje tehnologijskih sadržaja može imati loše posljedice, a da odlazak u prirodu može biti zabavan i za njega uvijek moramo znati naći vremena.Dijete otkriva kako prirodu možemo zaštititi, očuvati i unaprijediti. Profesionalnim i obrazovanim odgojiteljima te naprednim radom možemo usavršiti odgoj i obrazovanje. To je stalni proces koji raste i razvija se cijelim, odgojno obrazovnim putem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija