Pregled bibliografske jedinice broj: 1004264
Zaštita i korištenje pitkih voda - projektni dan
Zaštita i korištenje pitkih voda - projektni dan, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula
CROSBI ID: 1004264 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zaštita i korištenje pitkih voda - projektni dan
(Rotection and use of potable water - Project day)
Autori
Buršić, Leina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Pula
Datum
27.06
Godina
2018
Stranica
39
Mentor
Štifanić, Mauro
Ključne riječi
Pitka voda, odgoj i obrazovanje, djeca, likovno izražavanje
(drinking water, education and education, children, artistic expression)
Sažetak
Rad s djecom rane i predškolske dobi vrlo je složen proces odgoja i obrazovanja. Svaki odgajatelj treba težiti da djeca postignu što bolje rezultate, u koje neizostavno spadaju znanja i vještine koje dijete stječe prilikom boravka u odgojnoj skupini. Zbog toga je vrlo bitno svoje podučavanje, način odgoja, učiniti što zanimljivije i raznovrsnije. Iako nas voda okružuje, s vodom se susrećemo svakodnevno i vrlo je bitna za život, pravu vrijednost dobiva u trenutku kada vrijednosti i informacije koje posjeduje, služe za učenje i podučavanje djece. Cilj ovog rada je predstavljanje primjera dobre prakse odgojno-obrazovnih aktivnosti namijenjenih djeci predškolske dobi na temu korištenja i zaštite pitke vode. Izložene su različite metode rada, objedinjene u aktivnostima realiziranog projekta, koje su djecu potakle na sudjelovanje i suradnju, zainteresiranost i spremnost na usvajanje novih pojmova te novih znanja i vještina. Projekt je sproveden u mješovitoj skupini (djeca u četvrtoj, petoj, šestoj i sedmoj godini života) PO Raša „Zečići“, centralni vrtić „PjerinaVerbanac“ Labin. Provođenje projekta započelo je u listopadu 2017. godine, a zadnji izlet realiziran je u svibnju 2018.godine. Metode rada vrlo su bitne u odgoju i obrazovanju. U ovom radu korišteni su razni poticaji za što bolji rezultat, kao i učenje u prirodi te druženje i boravak na zraku. Cilj projekta bio je potaknuti kod djece mogućnost logičnog razmišljanja, druženje i socijalizaciju, samouvjerenje te učenje o važnosti vode kroz cijeli život. Prema reakcijama djece i rezultatima provedenih aktivnosti, ovaj projekt realiziran je na zadovoljstvo svih sudionika: djece, njihovih roditelja i osoblja predškolske ustanove.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija