Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1004255

Samostalno izvannastavno čitanje učenika trećih razreda osnovne škole


Vigato Ivica; Jelenković Martina
Samostalno izvannastavno čitanje učenika trećih razreda osnovne škole // Magistra Iadertina, 4 (2009), 1; 131-144 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1004255 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samostalno izvannastavno čitanje učenika trećih razreda osnovne škole
(INDEPENDENT EXTRACURRICULAR READING IN THIRD-GRADE STUDENTS)

Autori
Vigato Ivica ; Jelenković Martina

Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 4 (2009), 1; 131-144

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
istraživanje izvannastvanog čitanja, lektira, nastava književnosti, učenici trećeg razreda
(extracurricular reading research, book reading, literature classes, third-grade students)

Sažetak
U ovome radu autori istražuju izvannastavno čitanje učenika trećih razreda osnovne škole. Namjera je istražiti utječe li samo mjesto stanovanja na samostalni izbor književnih djela i autora. Istraživanje se provodi u različitim krajevima Hrvatske, i to u seoskim ili gradskim sredinama. Ispitivanje je provedeno anketom koja se sastoji od 10 pitanja zatvorenoga tipa, čije rezultate istraživanja autori predočuju grafikonima i 5 pitanja otvorenoga tipa koji su po načelu najveće zastupljenosti brojčano prikazani. Na osnovi grafikonima predočenih rezultata autori zaključuju da učenici u velikom postotku čitaju i pišu lektiru, da su u nekim sredinama više zainteresirani za poeziju, a u drugim za detektivske priče. Međutim, kako svi vole bajke i basne te knjige smiješnoga sadržaja, autori se zalažu za veću zastupljenost takvih naslova u školskim knjižnicama. Iz predočenih podataka nije se mogla uočiti povezanost mjesta stanovanja ispitanika i mjesta radnje glavnih junaka ili porijeklo autora kao odlučujućeg za samostalni izbor književnih djela, već je važnije koliko se učenici mogu poistovjetiti s likovima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru


Citiraj ovu publikaciju:

Vigato Ivica; Jelenković Martina
Samostalno izvannastavno čitanje učenika trećih razreda osnovne škole // Magistra Iadertina, 4 (2009), 1; 131-144 (domaća recenzija, članak, stručni)
Vigato Ivica & Jelenković Martina (2009) Samostalno izvannastavno čitanje učenika trećih razreda osnovne škole. Magistra Iadertina, 4 (1), 131-144.
@article{article, year = {2009}, pages = {131-144}, keywords = {istra\v{z}ivanje izvannastvanog \v{c}itanja, lektira, nastava knji\v{z}evnosti, u\v{c}enici tre\'{c}eg razreda}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {4}, number = {1}, issn = {1846-3606}, title = {Samostalno izvannastavno \v{c}itanje u\v{c}enika tre\'{c}ih razreda osnovne \v{s}kole}, keyword = {istra\v{z}ivanje izvannastvanog \v{c}itanja, lektira, nastava knji\v{z}evnosti, u\v{c}enici tre\'{c}eg razreda} }
@article{article, year = {2009}, pages = {131-144}, keywords = {extracurricular reading research, book reading, literature classes, third-grade students}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {4}, number = {1}, issn = {1846-3606}, title = {INDEPENDENT EXTRACURRICULAR READING IN THIRD-GRADE STUDENTS}, keyword = {extracurricular reading research, book reading, literature classes, third-grade students} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font