Pregled bibliografske jedinice broj: 1004223
Zdravstveni odgoj u razrednoj nastavi
Zdravstveni odgoj u razrednoj nastavi, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za odgojne i obrazovne znanosti, Pula
CROSBI ID: 1004223 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zdravstveni odgoj u razrednoj nastavi
(Health education in classroom)
Autori
Molnar, Antonia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Pula
Datum
11.07
Godina
2014
Stranica
47
Mentor
Štifanić, Mauro
Ključne riječi
odgoj, obrazovanje, modul, zdravstveni odgoj
(upbringing, education, module, health education)
Sažetak
Zdravstveni odgoj se provodi kroz nastavu sata razrednog odjela. Svrha zdravstvenog odgoja u razrednoj nastavi usmjerena je prema uuspješnom razvoju djece da bi stasali u zdrave, zadovoljne, uspješne, samosvjesne i odgovorne osobe. Problemi u vezi zdravstvenog odgoja su nedostatak literature, informiranosti roditelja i krive informacije koje se navode u medijima. Uvođenjem Zdravstvenog odgoja laici su se pobunili povezujući isti sa spolnim odgojem učenika. Nastavni plan i program zdravstvenog odgoja planiran za provedbu na satu razrednika sastoji se od četiri modula: Živjeti zdravo, Prevencija ovisnosti, Prevencija nasilničkog ponašanja i Spolno/rodna ravnopravnost i odgovorno spolno ponašanje. Kroz diplomski rad istražili su se načini provedbe Zdravstvenog odgoja u samom nastavnom procesu. Istraživanje je obavljeno na temelju 375 anketa koje su poslane u 41 osnovnu školu Istarske županije. Vidljivo je da se većina učitelja ne slaže s uvođenjem zdravstvenog odgoja kao posebnog sata. 77, 7 % učitelja koristi materijale Agencije za odgoj i obrazovanje, uključuju se učenici i vanjski suradnici pri kreiranju aktivnosti. Mali postotak je onih koji su doživjeli neugodnosti prilikom provođenja kurikuluma zdravstvenog odgoja, dok 90 % ispitanika nije imalo nikakvih problema i neugodnosti. Iz svega može se zaključiti da su učitelji dobro prihvatili i kvalitetno implementirali novouvedeni kurikulum zdravstvenog odgoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti