Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1003931

Frazeologija u ruskim medijima


Perić, Anamarija
Frazeologija u ruskim medijima, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za rusistiku, Zadar


CROSBI ID: 1003931 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Frazeologija u ruskim medijima
(Phraseology in the Russian media)

Autori
Perić, Anamarija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za rusistiku

Mjesto
Zadar

Datum
27.05

Godina
2019

Stranica
28

Mentor
Radčenko, Marina

Ključne riječi
frazeologija, frazem, novinski članak, Internet, politički diskurs, ruska reklama, neologizam, biblizam, hashtag
(phraseology, phrase, newspaper article, internet, political discourse, Russian advertising, neologism, biblism, hashtag)

Sažetak
Ovaj diplomski rad bavi se proučavanjem frazema u jeziku medija masovne komunikacije kao što su novinski članci, Internet, reklame. Na samom početku definirani su pojmovi frazeologija i frazem. Zatim je predstavljena podjela frazema prema podrijetlu, obliku i pripadnosti određenom funlcionalnom stilu. Analizirani su frazemi u novinskim člancima, političkom diskursku, ruskoj reklami a predstavljeni su i pojmovi neologizam, biblizam te hashtag. Primjeri frazema obrađeni su najprije sa semantičkog aspekta, dakle predstavlja se njihovo značenje, zatim pripadnost stilu, te se na kraju navodi i o kojem tipu frazeološke sveze je riječ. Frazemi su često prisutniu sredstvima masovne komunikacije zbog svog zabavnog karaktera, ali i metaforičnosti, ekspresivnosti, slikovitosti. Oni ostavljaju jak dojam na primatelja informacije. Zaključiti se može da su prisutni u svim sferama komunikacije, te da u istim igraju veoma važnu ulogu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Marina Radčenko (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Perić, Anamarija
Frazeologija u ruskim medijima, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za rusistiku, Zadar
Perić, A. (2019) 'Frazeologija u ruskim medijima', diplomski rad, diplomski, Odjel za rusistiku, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Peri\'{c}, Anamarija}, year = {2019}, pages = {28}, keywords = {frazeologija, frazem, novinski \v{c}lanak, Internet, politi\v{c}ki diskurs, ruska reklama, neologizam, biblizam, hashtag}, title = {Frazeologija u ruskim medijima}, keyword = {frazeologija, frazem, novinski \v{c}lanak, Internet, politi\v{c}ki diskurs, ruska reklama, neologizam, biblizam, hashtag}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Peri\'{c}, Anamarija}, year = {2019}, pages = {28}, keywords = {phraseology, phrase, newspaper article, internet, political discourse, Russian advertising, neologism, biblism, hashtag}, title = {Phraseology in the Russian media}, keyword = {phraseology, phrase, newspaper article, internet, political discourse, Russian advertising, neologism, biblism, hashtag}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font