Pregled bibliografske jedinice broj: 1003931
Frazeologija u ruskim medijima
Frazeologija u ruskim medijima, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za rusistiku, Zadar
CROSBI ID: 1003931 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Frazeologija u ruskim medijima
(Phraseology in the Russian media)
Autori
Perić, Anamarija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za rusistiku
Mjesto
Zadar
Datum
27.05
Godina
2019
Stranica
28
Mentor
Radčenko, Marina
Ključne riječi
frazeologija, frazem, novinski članak, Internet, politički diskurs, ruska reklama, neologizam, biblizam, hashtag
(phraseology, phrase, newspaper article, internet, political discourse, Russian advertising, neologism, biblism, hashtag)
Sažetak
Ovaj diplomski rad bavi se proučavanjem frazema u jeziku medija masovne komunikacije kao što su novinski članci, Internet, reklame. Na samom početku definirani su pojmovi frazeologija i frazem. Zatim je predstavljena podjela frazema prema podrijetlu, obliku i pripadnosti određenom funlcionalnom stilu. Analizirani su frazemi u novinskim člancima, političkom diskursku, ruskoj reklami a predstavljeni su i pojmovi neologizam, biblizam te hashtag. Primjeri frazema obrađeni su najprije sa semantičkog aspekta, dakle predstavlja se njihovo značenje, zatim pripadnost stilu, te se na kraju navodi i o kojem tipu frazeološke sveze je riječ. Frazemi su često prisutniu sredstvima masovne komunikacije zbog svog zabavnog karaktera, ali i metaforičnosti, ekspresivnosti, slikovitosti. Oni ostavljaju jak dojam na primatelja informacije. Zaključiti se može da su prisutni u svim sferama komunikacije, te da u istim igraju veoma važnu ulogu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija