Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1003744

Izravna prodaja ekoloških proizvoda


Jelić Milković, Sanja; Lončarić, Ružica; Sabljak, Antonija
Izravna prodaja ekoloških proizvoda // 12th international scientific/professional conference Agriculture in nature and environment protection / Jug, Danijel ; Brozović, Bojana (ur.).
Osijek: Glas Slavonije, 2019. str. 242-247 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1003744 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izravna prodaja ekoloških proizvoda
(Direct sales of organic products)

Autori
Jelić Milković, Sanja ; Lončarić, Ružica ; Sabljak, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
12th international scientific/professional conference Agriculture in nature and environment protection / Jug, Danijel ; Brozović, Bojana - Osijek : Glas Slavonije, 2019, 242-247

Skup
12. međunarodni znanstveno-stručni skup: Poljoprivreda u zaštiti prirode i okoliša = 12th International Scientific/Professional Conference: Agriculture in Nature and Environment Protection

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 27.05.2019. - 29.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
ekološki proizvodi ; kanali distribucije ; izravna prodaja ; potrošači
(organic products ; distribution channels ; direct sales ; consumers)

Sažetak
Cilj rada bio je ispitati i utvrditi stavove i navike potrošača prema kupnji ekoloških proizvoda putem direktnih kanala distribucije odnosno izravno od proizvođača. Za prikupljanje podataka korištena je metoda ankete, a kao instrument korišten je anketni upitnik (n = 102). Rezultati istraživanja pokazali su da većina ispitanika (74, 5 %) kupuje ekološke proizvode, te da to čine jednom mjesečno. Većina ispitanika (59, 8 %) smatra da je ponuda ekoloških proizvoda daleko manja od potražnje. Međutim, pozitivan pokazatelj je da bi 89, 2 % ispitanika kupovalo ekološke proizvode izravno od proizvođača što dovodi do zaključka kako je potrebno razvijati i unaprjeđivati direktne kanale distribucije ekoloških proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Biotehnologija, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Jelić Milković, Sanja; Lončarić, Ružica; Sabljak, Antonija
Izravna prodaja ekoloških proizvoda // 12th international scientific/professional conference Agriculture in nature and environment protection / Jug, Danijel ; Brozović, Bojana (ur.).
Osijek: Glas Slavonije, 2019. str. 242-247 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Jelić Milković, S., Lončarić, R. & Sabljak, A. (2019) Izravna prodaja ekoloških proizvoda. U: Jug, D. & Brozović, B. (ur.)12th international scientific/professional conference Agriculture in nature and environment protection.
@article{article, author = {Jeli\'{c} Milkovi\'{c}, Sanja and Lon\v{c}ari\'{c}, Ru\v{z}ica and Sabljak, Antonija}, year = {2019}, pages = {242-247}, keywords = {ekolo\v{s}ki proizvodi, kanali distribucije, izravna prodaja, potro\v{s}a\v{c}i}, title = {Izravna prodaja ekolo\v{s}kih proizvoda}, keyword = {ekolo\v{s}ki proizvodi, kanali distribucije, izravna prodaja, potro\v{s}a\v{c}i}, publisher = {Glas Slavonije}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jeli\'{c} Milkovi\'{c}, Sanja and Lon\v{c}ari\'{c}, Ru\v{z}ica and Sabljak, Antonija}, year = {2019}, pages = {242-247}, keywords = {organic products, distribution channels, direct sales, consumers}, title = {Direct sales of organic products}, keyword = {organic products, distribution channels, direct sales, consumers}, publisher = {Glas Slavonije}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font