Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1003699

Seksting i poteškoće u emocionalnoj regulaciji


Boto, Klara
Seksting i poteškoće u emocionalnoj regulaciji, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozfoski fakultet, Mostar


CROSBI ID: 1003699 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Seksting i poteškoće u emocionalnoj regulaciji
(Sexting and emotional regulation difficulties)

Autori
Boto, Klara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozfoski fakultet

Mjesto
Mostar

Datum
08.03

Godina
2018

Stranica
55

Mentor
Sesar, Kristina

Neposredni voditelj
Komentor Dodaj, Arta

Ključne riječi
seksting, poteškoće u emocionalnoj regulaciji, kognitivno preispitivanje, ekspresivno potiskivanje, mladići, djevojke
(sexting, difficulties with emotion regulation, cognitive reappraisal, expressive suppression, men, women)

Sažetak
Cilj ovog rada bio je ispitati odnos između sekstinga i poteškoća u emocionalnoj regulaciji. U istraživanju je sudjelovalo 440 sudionika u dobi od 18 do 25 godina (M=21.316, SD=1.842). Upitnik emocionalne regulacije primijenjen je za procjenu poteškoća u emocionalnoj regulaciji (kognitivno preispitivanje i ekspresivno potiskivanje). Za procjenu učestalosti primanja, slanja i objavljivanja seksualno sugestivnih ili provokativnih tekstualnih poruka, fotografija i/ili videozapisa korišten je Upitnik o sekstingu. Klaster analizom je utvrđeno da je 23.64% sudionika primilo i poslalo seksualno sugestivni sadržaj, a 10.23% je objavilo seksualno sugestivni sadržaj. Rezultati deskriptivne analize su nešto drugačiji i prema njima postotak onih koji su sudjelovali u sekstingu kreće se od 7.50% do 46.29%. Pri tome 34.21% sudionika je primilo i poslalo seksualno sugestivni sadržaj, a 7.50% objavilo seksualno sugestivni sadržaj. Dobiveni rezultati su pokazali da mladići češće sudjeluju u sekstingu u odnosu na djevojke. Usporedbe rezultata s obzirom na dob pokazuju češće sudjelovanje starijih sudionika u sekstingu u odnosu na mlađe. Utvrđeno je da mladići intenzivnije koriste strategiju ekspresivno potiskivanje u odnosu na djevojke. Kad je riječ o odnosu sekstinga i emocionalne regulacije, utvrđena je razlika u kognitivnom preispitivanju između osoba koje objavljuju i ne objavljuju seksualno sugestivni sadržaj. Utvrđena je značajna i niska povezanost između objavljivanja seksualno sugestivnog sadržaja i kognitivnog preispitivanja. Testiranjem prediktivnih vrijednosti spol se pokazao kao jedini značajan prediktor sudjelovanja u sekstingu. Rezultati sugeriraju da razmjena seksualno sugestivnog sadržaja među mladim odraslim osobama, koja se prakticira na niskoj razini, ne može biti definirana kao indikator poteškoća u emocionalnoj regulaciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Arta Dodaj (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Boto, Klara
Seksting i poteškoće u emocionalnoj regulaciji, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozfoski fakultet, Mostar
Boto, K. (2018) 'Seksting i poteškoće u emocionalnoj regulaciji', diplomski rad, diplomski, Filozfoski fakultet, Mostar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Boto, Klara}, year = {2018}, pages = {55}, keywords = {seksting, pote\v{s}ko\'{c}e u emocionalnoj regulaciji, kognitivno preispitivanje, ekspresivno potiskivanje, mladi\'{c}i, djevojke}, title = {Seksting i pote\v{s}ko\'{c}e u emocionalnoj regulaciji}, keyword = {seksting, pote\v{s}ko\'{c}e u emocionalnoj regulaciji, kognitivno preispitivanje, ekspresivno potiskivanje, mladi\'{c}i, djevojke}, publisherplace = {Mostar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Boto, Klara}, year = {2018}, pages = {55}, keywords = {sexting, difficulties with emotion regulation, cognitive reappraisal, expressive suppression, men, women}, title = {Sexting and emotional regulation difficulties}, keyword = {sexting, difficulties with emotion regulation, cognitive reappraisal, expressive suppression, men, women}, publisherplace = {Mostar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font