Pregled bibliografske jedinice broj: 100349
Elektroničko poslovanje &#8211 ; čimbenik promjene marketinško-logističke paradigme
Elektroničko poslovanje – ; čimbenik promjene marketinško-logističke paradigme // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 53 (2002), 3-4; 292-319 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 100349 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Elektroničko poslovanje &#8211 ; čimbenik promjene marketinško-logističke paradigme
(Electronic business - factor of change of marketing-logistics paradigm)
Autori
Zelenika, Ratko ; Pupavac, Drago ; Vukmirović, Slavomir
Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 53
(2002), 3-4;
292-319
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
-
Sažetak
Nema sažetka
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus