Pregled bibliografske jedinice broj: 1003393
Utjecaj marketinških alata na kvalitetu usluga u javnom sektoru
Utjecaj marketinških alata na kvalitetu usluga u javnom sektoru // Kvaliteta - jučer, danas, sutra / Drljača, Miroslav (ur.).
Pula: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 595-603 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1003393 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj marketinških alata na kvalitetu usluga u javnom sektoru
(The effects of marketing tools on quality of service in the public sector)
Autori
Antolović, Stella ; Popović, Mateja ; Pezić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Kvaliteta - jučer, danas, sutra
/ Drljača, Miroslav - Pula : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019, 595-603
Skup
20. Međunarodni simpozij o kvaliteti: „Kvaliteta – jučer, danas, sutra“
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 20.03.2019. - 23.03.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Javni sektor ; marketing ; društvene mreže ; kvaliteta
(public sector ; marketing ; social media ; quality)
Sažetak
Jedno od glavnih obilježja i temeljenih postavki marketinga je zadovoljavanje potreba korisnika kroz pružanje kvalitetne usluge, stoga i marketinški alati, poput javno dostupnih i relativno jeftinih društvenih mreža mogu pozitivno utjecati na razvoj kvalitete javnih usluga kroz razne alate kao što su: istraživanje tržišta, testiranje novih i unapređenje postojećih usluga, unapređenje odnosa s korisnicima, promocija i oglašavanje, povećanje poznatosti i stope korištenja usluge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Profili:
Stella Antolović
(autor)