Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1003393

Utjecaj marketinških alata na kvalitetu usluga u javnom sektoru


Antolović, Stella; Popović, Mateja; Pezić, Marija
Utjecaj marketinških alata na kvalitetu usluga u javnom sektoru // Kvaliteta - jučer, danas, sutra / Drljača, Miroslav (ur.).
Pula: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 595-603 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1003393 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj marketinških alata na kvalitetu usluga u javnom sektoru
(The effects of marketing tools on quality of service in the public sector)

Autori
Antolović, Stella ; Popović, Mateja ; Pezić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Kvaliteta - jučer, danas, sutra / Drljača, Miroslav - Pula : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019, 595-603

Skup
20. Međunarodni simpozij o kvaliteti: „Kvaliteta – jučer, danas, sutra“

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 20.03.2019. - 23.03.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Javni sektor ; marketing ; društvene mreže ; kvaliteta
(public sector ; marketing ; social media ; quality)

Sažetak
Jedno od glavnih obilježja i temeljenih postavki marketinga je zadovoljavanje potreba korisnika kroz pružanje kvalitetne usluge, stoga i marketinški alati, poput javno dostupnih i relativno jeftinih društvenih mreža mogu pozitivno utjecati na razvoj kvalitete javnih usluga kroz razne alate kao što su: istraživanje tržišta, testiranje novih i unapređenje postojećih usluga, unapređenje odnosa s korisnicima, promocija i oglašavanje, povećanje poznatosti i stope korištenja usluge.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić

Profili:

Avatar Url Stella Antolović (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Antolović, Stella; Popović, Mateja; Pezić, Marija
Utjecaj marketinških alata na kvalitetu usluga u javnom sektoru // Kvaliteta - jučer, danas, sutra / Drljača, Miroslav (ur.).
Pula: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 595-603 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Antolović, S., Popović, M. & Pezić, M. (2019) Utjecaj marketinških alata na kvalitetu usluga u javnom sektoru. U: Drljača, M. (ur.)Kvaliteta - jučer, danas, sutra.
@article{article, author = {Antolovi\'{c}, Stella and Popovi\'{c}, Mateja and Pezi\'{c}, Marija}, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2019}, pages = {595-603}, keywords = {Javni sektor, marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, kvaliteta}, title = {Utjecaj marketin\v{s}kih alata na kvalitetu usluga u javnom sektoru}, keyword = {Javni sektor, marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, kvaliteta}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo menad\v{z}era kvalitete}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Antolovi\'{c}, Stella and Popovi\'{c}, Mateja and Pezi\'{c}, Marija}, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2019}, pages = {595-603}, keywords = {public sector, marketing, social media, quality}, title = {The effects of marketing tools on quality of service in the public sector}, keyword = {public sector, marketing, social media, quality}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo menad\v{z}era kvalitete}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font