Pregled bibliografske jedinice broj: 1003283
Implementacija igre za učenje koncepata programiranja u razvojnom okruženju Unreal Engine 4
Implementacija igre za učenje koncepata programiranja u razvojnom okruženju Unreal Engine 4, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet informatike, Pula
CROSBI ID: 1003283 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija igre za učenje koncepata
programiranja u razvojnom okruženju Unreal Engine 4
(Implementation of a game for learning programming
concepts in the development environment Unreal
Engine 4)
Autori
Drozina, Adrian
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet informatike
Mjesto
Pula
Datum
27.05
Godina
2019
Stranica
101
Mentor
Orehovački, Tihomir
Ključne riječi
CodeBreaker, učenje uz igru, kompajler, Unreal Engine 4, programiranje, edukacija, video igre, podučavanje
(CodeBreaker, educational games, compiler, Unreal Engine 4, programming, education, video games, teaching)
Sažetak
Ovaj rad objašnjava razlog kreiranja CodeBreaker igre, te na koji način ona pomaže u učenju osnovnih koncepata programiranja. Uspoređuju se prednosti i mane između klasičnog pisanja koda i vizualnog programiranja, te se prikazuju razlozi odabira klasičnog pisanja koda za igru. Ostatak rada se fokusira na implementaciju same igre, pogotovo na implementaciju koda. U to spadaju Lexer, Parser, semantička analiza te samo pokretanje koda. Nakon toga se pokazuje na kako kod utječe igrin svijet, te kako rade ostali sustavi unutar igre.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti