Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1003282

Dizajn igre za učenje koncepata programiranja u razvojnom okruženju Unreal Engine 4


Bileta, Toni
Dizajn igre za učenje koncepata programiranja u razvojnom okruženju Unreal Engine 4, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet informatike, Pula


CROSBI ID: 1003282 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dizajn igre za učenje koncepata programiranja u razvojnom okruženju Unreal Engine 4
(Design of a game for learning programming concepts in the development environment Unreal Engine 4)

Autori
Bileta, Toni

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet informatike

Mjesto
Pula

Datum
27.05

Godina
2019

Stranica
107

Mentor
Orehovački, Tihomir

Ključne riječi
Unreal Engine 4, CodeBreaker, Dizajn igara, Dizajn razina, Dizajn korisničkog sučelja, Videoigre, Programiranje, Podučavanje, Igre u edukaciji, Edukacija, Razvojni ciklus, Industrija videoigara, Iterativni dizajn
(Unreal Engine 4, CodeBreaker, Game design, Level design, User interface design, Video games, Programming, Teaching, Games in education, Education, Development cycle, Video game industry, Iterative design)

Sažetak
Tema ovoga rada je dizajniranje videoigre za učenje koncepata programiranja unutar razvojnog okruženja Unreal Engine 4. Unutar ovoga rada bit će ponajprije opisana navedena igra i provedena analiza tržišta sličnih videoigara. Poglavlje nakon toga bavit će se praktičnim primjenama korištenja igara za potrebe edukacije. Glavni dio ovoga rada predstavlja poglavlje pod nazivom Razvoj igre u kojemu će biti pojašnjene metodologije i filozofije dizajniranja videoigre ovakvoga tipa. Unutar toga poglavlja su prikazani dizajnovi različitih igrinih dijelova unutar nekoliko stadija igrinog razvoja kako bi što efektivnije prikazalo na kakav način se igra i njezini pojedini dijelovi mijenjaju tijekom razvojnog ciklusa. Igra će također biti prikazana iz perspektive standardnoga korisnika unutar poglavlja koje se bavi korisničkom dokumentacijom, te će unutar nje biti pojašnjeno na kakav se način ona igra. Naposljetku bit će prikazani rezultati istraživanja nakon što je igra dana na igranje određenom uzorku ispitanika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Tihomir Orehovački (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bileta, Toni
Dizajn igre za učenje koncepata programiranja u razvojnom okruženju Unreal Engine 4, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet informatike, Pula
Bileta, T. (2019) 'Dizajn igre za učenje koncepata programiranja u razvojnom okruženju Unreal Engine 4', diplomski rad, diplomski, Fakultet informatike, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bileta, Toni}, year = {2019}, pages = {107}, keywords = {Unreal Engine 4, CodeBreaker, Dizajn igara, Dizajn razina, Dizajn korisni\v{c}kog su\v{c}elja, Videoigre, Programiranje, Podu\v{c}avanje, Igre u edukaciji, Edukacija, Razvojni ciklus, Industrija videoigara, Iterativni dizajn}, title = {Dizajn igre za u\v{c}enje koncepata programiranja u razvojnom okru\v{z}enju Unreal Engine 4}, keyword = {Unreal Engine 4, CodeBreaker, Dizajn igara, Dizajn razina, Dizajn korisni\v{c}kog su\v{c}elja, Videoigre, Programiranje, Podu\v{c}avanje, Igre u edukaciji, Edukacija, Razvojni ciklus, Industrija videoigara, Iterativni dizajn}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bileta, Toni}, year = {2019}, pages = {107}, keywords = {Unreal Engine 4, CodeBreaker, Game design, Level design, User interface design, Video games, Programming, Teaching, Games in education, Education, Development cycle, Video game industry, Iterative design}, title = {Design of a game for learning programming concepts in the development environment Unreal Engine 4}, keyword = {Unreal Engine 4, CodeBreaker, Game design, Level design, User interface design, Video games, Programming, Teaching, Games in education, Education, Development cycle, Video game industry, Iterative design}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font