Pregled bibliografske jedinice broj: 1003138
Hrvatski identitet, kultura i glazbena baština u obrazovanju učitelja primarnog obrazovanja Sveučilišta u Zagrebu
Hrvatski identitet, kultura i glazbena baština u obrazovanju učitelja primarnog obrazovanja Sveučilišta u Zagrebu // 6. DANI ŠIME I ANTE STARČEVIĆA ZNANSTVENO-STRUČNI SKUP S MEĐUNARODNIM SUDJELOVANJEM / UČITELJ – IZMEĐU TRADICIJE I SUVREMENOSTI Knjižica sažetaka / Vrcić-Mataija, Sanja ; Cvitković Kalanjoš, Ines (ur.).
Gospić: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2019. str. 54-55 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1003138 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatski identitet, kultura i glazbena baština u obrazovanju učitelja primarnog obrazovanja Sveučilišta u Zagrebu
(Croatian Identity, Culture and Musical Heritage in Education of Primary Education Teachers of the University of Zagreb)
Autori
Jurkić Sviben, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
6. DANI ŠIME I ANTE STARČEVIĆA ZNANSTVENO-STRUČNI SKUP S MEĐUNARODNIM SUDJELOVANJEM / UČITELJ – IZMEĐU TRADICIJE I SUVREMENOSTI Knjižica sažetaka
/ Vrcić-Mataija, Sanja ; Cvitković Kalanjoš, Ines - Gospić : Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2019, 54-55
ISBN
978-953-331-231-6
Skup
6. Dani Šime i Ante Starčevića: Učitelj - između tradicije i suvremenosti = The teacher between tradition and modernity
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 24.05.2019. - 25.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Hrvatski identitet ; Hrvatska kultura, Hrvatska glazbena baština, obrazovanje učitelja, kurikulum Glazbene kulture
(Croatian Identity ; Croatian Culture, Croatian Musical Heritage, Teacher Education, Curriculum of Music Culture Subject)
Sažetak
Hrvatski identitet podrazumijeva svijest pojedinca i naroda o svome jeziku, povijesnom prostoru, religiji, kulturi i kulturnoj baštini. Dio kulturne baštine je i glazbena baština koja uključuje područje umjetničke i tradicijske glazbe. Cilj ovoga rada je pomoću upitnika provedenog među studentima Učiteljskog studija Sveučilišta u Zagrebu (N=112) uočiti razumijevanje pojmova Hrvatski identitet, Hrvatska kultura i Hrvatska glazbena baština, te poznavanje i razumijevanje sastavnica Hrvatske glazbene baštine. Također će se istražiti doticaj s hrvatskom glazbenom baštinom tijekom studija, te mišljenje studenata o potrebi intenzivnijeg obrazovanja u području hrvatskoga identiteta, kulture i glazbene baštine. Dodatno će se ispitati i mišljenje studenata o potrebi sadržajnijeg uključivanja umjetničkih i tradicijskih djela hrvatske glazbene baštine u kurikulum Glazbene kulture u primarnom obrazovanju. Očekivani rezultati mogli bi uputiti na potrebu intenzivnijeg obrazovanja učitelja u području hrvatskog identiteta, kulture i hrvatske glazbene baštine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kroatologija