Pregled bibliografske jedinice broj: 1003025
Literarna biblioterapija u nastavi književnosti
Literarna biblioterapija u nastavi književnosti. Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2018 (prirucnik)
CROSBI ID: 1003025 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Literarna biblioterapija u nastavi književnosti
(The Literary bibliotherapy in the literature teaching)
Autori
Bušljeta, Rona Piskač, Davor
Ostali urednici
Suzana Ruško
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, znanstvena
Izdavač
Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2018
Stranica
103
ISBN
978-953-7823-77-1
Ključne riječi
Literarna biblioterapija, Nastava književnosti, MED ciklus
(The Literary bibliotherapy, Literature Teaching, MED cycle)
Sažetak
Priručnik se bavi primjenom literarne biblioterapije u nastavi književnosti. Literarna bibliterapija se razlikuje od uobičajeno shvaćene biblioterapije time što uvodi MED ciklus kao temeljni metodički i metodloški postupak interpretacije književnog djela. Postupak se temelji na uočavanju kauzaliteta misao, emocija, događaj u književnom tekstu čime učenici dobivaju višestruka znanja s područja znanosti o književnosti, ali i uočavanja okolnosti nastanka emocija.
Izvorni jezik
Hrvatski