Pregled bibliografske jedinice broj: 1002932
Organizovanje sportskog događaja u svrhu promocije studentskog sporta Istrske županije i grada Pule
Organizovanje sportskog događaja u svrhu promocije studentskog sporta Istrske županije i grada Pule // 9th International Conference "Management in sport" - Proceedings / Životić, Dragan (ur.).
Beograd: Fakultet za menadžment u sportu, Alfa univerzitet, Beograd, 2013. str. 281-287 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1002932 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Organizovanje sportskog događaja u svrhu promocije studentskog sporta Istrske županije i grada Pule
(Organization of a sport event from the aspect of Istarska County and City of Pula college sport promotion)
Autori
Vrbanac, Desa ; Marušnik, Barbara ; Žufić Košara, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
9th International Conference "Management in sport" - Proceedings
/ Životić, Dragan - Beograd : Fakultet za menadžment u sportu, Alfa univerzitet, Beograd, 2013, 281-287
ISBN
978-86-86197-34-4
Skup
9th International Conference "Management in sport"
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 24.05.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
studentski sport ; sportski događaj ; sportski menadžment ; promocija studentskog sporta
(college sport ; sport event ; sports management ; promotion ; physical activity promotion)
Sažetak
Rad obuhvata razradu organizacije sportskog događaja pod nazivom 4. studentsko sportsko takmičenje fakulteta i visokih škola u RH, sagledan s marketinškog, organizacijskog i menadžment aspekta. Cilj ovog rada je prikazati kompleksnost organizacije sportskog događaja, te objedinjavanje različitih područja kroz multidisciplinaran pristup sportskom događaju. Rezultati rada ukazuju na sve veću potrebu za navedenim pristupom i u organizaciji sportskih događaja radi postizanja efi kasnosti u procesu organizacije, te defi nisanje i postizanje unapred defi nisanih marketinških, u ovom slučaju, prvenstveno promotivnih ciljeva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate
Profili:
Desa Vrbanac
(autor)