Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1002733

Informacijska pismenost u knjižnicama osnovnih i srednjih škola


Udina, Korina
Informacijska pismenost u knjižnicama osnovnih i srednjih škola // PROCEEDINGS 12TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE “WESTERN BALKAN INFORMATION LITERACY” JUNE ON UNA RIVER / Knežević, Ratko ; Findrik, Nikola ; (ur.).
Bihać: CANTONAL AND UNIVERSITY LIBRARY BIHAC LIMERICK INSTITUTE OF TECHNOLOGY (IRELAND), 2015. str. 107-112 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1002733 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Informacijska pismenost u knjižnicama osnovnih i srednjih škola
(INFORMATION LITERACY IN CROATIAN SCHOOL LIBRARIES)

Autori
Udina, Korina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
PROCEEDINGS 12TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE “WESTERN BALKAN INFORMATION LITERACY” JUNE ON UNA RIVER / Knežević, Ratko ; Findrik, Nikola ; - Bihać : CANTONAL AND UNIVERSITY LIBRARY BIHAC LIMERICK INSTITUTE OF TECHNOLOGY (IRELAND), 2015, 107-112

Skup
12TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE “WESTERN BALKAN INFORMATION LITERACY”

Mjesto i datum
Bihać, Bosna i Hercegovina, 18.06.2015. - 20.06.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
školski knjižničar, informacijska pismenost, vrednovanje, angažiranost, suradnja
(school librarian, information literacy, evaluation, engagement, cooperation)

Sažetak
Rad istražuje angažiranost školskog knjižničara u primjeni informacijske pismenosti u procesu učenja. Ulazak elektroničke građe u područje manipulacije informacijama redefinirao je općepriznate kategorije u procesu stvaranja i objavljivanja, a time i djelatnost školskih knjižničara. Djelatnost školskog knjižničara je usmjerena na prepoznavanje informacijske potrebe korisnika, pronalaženje i evaluaciju, te korištenje informacije u različitim formama. Djelatnost školske knjižnice je definirana stručnom literaturom (Sečić, 1995, Lovrinčević [et.al.] 2005, Kovačević i Lovrinčević, 2012, Kovačević i Lovrinčević, 2014.) kao interdisciplinarna jer objedinjuje Knjižničnu znanost kroz skup spoznaja o principima selekcije, nabave, organizacije i korištenja zabilježene informacije u skladu s informacijskim zahtjevima i potrebama određene zajednice korisnika, i Informacijsku znanost kroz stvaranje, korištenje i upravljanje svim oblicima informacije. Jedno od tri područja djelatnosti knjižničara jest odgojno-obrazovni rad u osnovnim i srednjim školama. Realizira se kroz pronalaženje, pretraživanje i vrednovanje izvora i informacija, te edukacijom učenika kompetencijama informacijske pismenosti.Istraživački dio rada bavi se aspektom standarda školskih knjižnica u Hrvatskoj, angažiranosti knjižničara u provođenju suradnje koju ostvaruje u neposrednom odgojno-obrazovnom radu i aspektom zadovoljstva učenika, roditelja i učitelja uslugom koju pruža školska knjižnica na uzorku jedne osnovne škole. Predmet istraživanja nisu ishodi učenja. Neupitna je kompetencija i angažiranost u tom dijelu poslova, no pitanje je što utječe na frekvenciju angažiranosti knjižničara u osnovnim i srednjim školama, dosegnuti standard knjižnice i škole ili kooperativnost, suradnja dionika u procesu učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku

Profili:

Avatar Url Korina Udina (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Udina, Korina
Informacijska pismenost u knjižnicama osnovnih i srednjih škola // PROCEEDINGS 12TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE “WESTERN BALKAN INFORMATION LITERACY” JUNE ON UNA RIVER / Knežević, Ratko ; Findrik, Nikola ; (ur.).
Bihać: CANTONAL AND UNIVERSITY LIBRARY BIHAC LIMERICK INSTITUTE OF TECHNOLOGY (IRELAND), 2015. str. 107-112 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Udina, K. (2015) Informacijska pismenost u knjižnicama osnovnih i srednjih škola. U: Knežević, R., Findrik, N. & (ur.)PROCEEDINGS 12TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE “WESTERN BALKAN INFORMATION LITERACY” JUNE ON UNA RIVER.
@article{article, author = {Udina, Korina}, year = {2015}, pages = {107-112}, keywords = {\v{s}kolski knji\v{z}ni\v{c}ar, informacijska pismenost, vrednovanje, anga\v{z}iranost, suradnja}, title = {Informacijska pismenost u knji\v{z}nicama osnovnih i srednjih \v{s}kola}, keyword = {\v{s}kolski knji\v{z}ni\v{c}ar, informacijska pismenost, vrednovanje, anga\v{z}iranost, suradnja}, publisher = {CANTONAL AND UNIVERSITY LIBRARY BIHAC LIMERICK INSTITUTE OF TECHNOLOGY (IRELAND)}, publisherplace = {Biha\'{c}, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Udina, Korina}, year = {2015}, pages = {107-112}, keywords = {school librarian, information literacy, evaluation, engagement, cooperation}, title = {INFORMATION LITERACY IN CROATIAN SCHOOL LIBRARIES}, keyword = {school librarian, information literacy, evaluation, engagement, cooperation}, publisher = {CANTONAL AND UNIVERSITY LIBRARY BIHAC LIMERICK INSTITUTE OF TECHNOLOGY (IRELAND)}, publisherplace = {Biha\'{c}, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font