Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1002639

Višejezična komponenta u obrazovanju budućih učitelja i nastavnika u Hrvatskoj


Berbić Kolar, Emina; Miškulin Saletović, Lucia; Bilić Meštrić, Klara
Višejezična komponenta u obrazovanju budućih učitelja i nastavnika u Hrvatskoj // Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva Kamo i kako dalje? / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek, Hrvatska: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 92-94 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1002639 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Višejezična komponenta u obrazovanju budućih učitelja i nastavnika u Hrvatskoj
(Multilingual component in the education of future teachers in Croatia)

Autori
Berbić Kolar, Emina ; Miškulin Saletović, Lucia ; Bilić Meštrić, Klara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva Kamo i kako dalje? / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija - : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019, 92-94

Skup
Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.05.2019. - 17.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Višejezičnost ; Obrazovanje učitelja i nastavnika ; MultiTEd
(Multilingualism ; teacher education ; MultiTEd)

Sažetak
Svrha je ovog rada prikazati preliminarne rezultate istraživanja provedenog u sklopu međunarodnog projekta - MultiTed - Multilingualism and Teacher Education o zastupljenosti višejezične komponente u obrazovanju budućih učitelja i nastavnika. Cilj projekta bio je objediniti iskustva znanstvenika iz različitih zemalja kako bi se zajednički istražilo na koji se način budući učitelji i nastavnici pripremaju za rad u višejezičnim kontekstima u različitim obrazovnim sustavima. U uvodnom dijelu rada predstavit ćemo projekt, dok će drugi dio rada biti usmjeren na prikaz preliminarnih rezultata analize. U istraživanju se postavilo pitanje zastupljenosti višejezične komponente u izvedbenim programima studija koji obrazuju buduće učitelje i nastavnike. Za potrebe ovog rada višejezičnom komponentnom smatramo nastavne predmete i sadržaje koji su usmjereni na upoznavanje budućih učitelja i nastavnika s načinima rada, vrednovanjem, odnosno meta-refleksivnom dimenzijom i implikacijama za izvođenje nastave s višejezičnim učenicima i u višejezičnim sredinama. Preliminarni rezultati ukazuju na značajne razlike u zastupljenosti ovisno o tome je li riječ o (1) budućim učiteljima razredne nastave, budućim nastavnicima ili profesorima predmeta iz (2) društveno-humanističkog ili (3) prirodoslovno-tehničkog područja. Kako u samom projektu, tako i u preliminarnom istraživanju, pokazalo se da je koncept višejezične komponente iznimno kontingentan. Pritom je važno uzeti u obzir kako svaka definicija višejezičnosti nužno ovisi, između ostalog, i o samom društveno-političkom, geografskom i obrazovnom kontekstu u kojem se ona pokušava definirati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Citiraj ovu publikaciju:

Berbić Kolar, Emina; Miškulin Saletović, Lucia; Bilić Meštrić, Klara
Višejezična komponenta u obrazovanju budućih učitelja i nastavnika u Hrvatskoj // Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva Kamo i kako dalje? / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek, Hrvatska: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 92-94 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Berbić Kolar, E., Miškulin Saletović, L. & Bilić Meštrić, K. (2019) Višejezična komponenta u obrazovanju budućih učitelja i nastavnika u Hrvatskoj. U: Peko, A., Dubovicki, S., Varga, R. & Huljev, A. (ur.)Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva Kamo i kako dalje?.
@article{article, author = {Berbi\'{c} Kolar, Emina and Mi\v{s}kulin Saletovi\'{c}, Lucia and Bili\'{c} Me\v{s}tri\'{c}, Klara}, year = {2019}, pages = {92-94}, keywords = {Vi\v{s}ejezi\v{c}nost, Obrazovanje u\v{c}itelja i nastavnika, MultiTEd}, title = {Vi\v{s}ejezi\v{c}na komponenta u obrazovanju budu\'{c}ih u\v{c}itelja i nastavnika u Hrvatskoj}, keyword = {Vi\v{s}ejezi\v{c}nost, Obrazovanje u\v{c}itelja i nastavnika, MultiTEd}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Berbi\'{c} Kolar, Emina and Mi\v{s}kulin Saletovi\'{c}, Lucia and Bili\'{c} Me\v{s}tri\'{c}, Klara}, year = {2019}, pages = {92-94}, keywords = {Multilingualism, teacher education, MultiTEd}, title = {Multilingual component in the education of future teachers in Croatia}, keyword = {Multilingualism, teacher education, MultiTEd}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font