Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1002574

Sviranje u redovitoj nastavi: glazbeno-pedagoške i metodičke implikacije


Vidulin, Sabina
Sviranje u redovitoj nastavi: glazbeno-pedagoške i metodičke implikacije // Muzika u društvu / Bosnić, Amra ; Hukić, Naida (ur.).
Sarajevo: Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2018. str. 128-144 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1002574 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sviranje u redovitoj nastavi: glazbeno-pedagoške i metodičke implikacije
(Playing instrument in regular music class: Musical- pedagogical and didactic implications)

Autori
Vidulin, Sabina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Muzika u društvu / Bosnić, Amra ; Hukić, Naida - Sarajevo : Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2018, 128-144

Skup
10. Međunarodni simpozij "Muzika u društvu" = 10th International Symposium "Music in Society"

Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 20.10.2016. - 22.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
model, nastava glazbe, osnovna škola, sviranje
(model ; music class ; playing instrument ; primary compulsory school)

Sažetak
U radu se elaborira uloga i važnost provođenja aktivnosti sviranja u redovitoj nastavi glazbene kulture. Iako je sviranje bilo zastupljeno kao ravnopravna aktivnost u većini nastavnih programa, tek se programom iz 2006. godine omogućuje njegova kvalitetnija realizacija. Proučavanjem literaturnih jedinica i anketiranjem učitelja, sistematizirane su prednosti i ograničenja sviranja u redovitoj nastavi. Autorica donosi novi model provedbe sviranja u razredu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost

Napomena
Isti je rad objavljen i na engleskom jeziku.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Vidulin, Sabina
Sviranje u redovitoj nastavi: glazbeno-pedagoške i metodičke implikacije // Muzika u društvu / Bosnić, Amra ; Hukić, Naida (ur.).
Sarajevo: Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2018. str. 128-144 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vidulin, S. (2018) Sviranje u redovitoj nastavi: glazbeno-pedagoške i metodičke implikacije. U: Bosnić, A. & Hukić, N. (ur.)Muzika u društvu.
@article{article, author = {Vidulin, Sabina}, year = {2018}, pages = {128-144}, keywords = {model, nastava glazbe, osnovna \v{s}kola, sviranje}, title = {Sviranje u redovitoj nastavi: glazbeno-pedago\v{s}ke i metodi\v{c}ke implikacije}, keyword = {model, nastava glazbe, osnovna \v{s}kola, sviranje}, publisher = {Muzikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzi\v{c}ka akademija Univerziteta u Sarajevu}, publisherplace = {Sarajevo, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Vidulin, Sabina}, year = {2018}, pages = {128-144}, keywords = {model, music class, playing instrument, primary compulsory school}, title = {Playing instrument in regular music class: Musical- pedagogical and didactic implications}, keyword = {model, music class, playing instrument, primary compulsory school}, publisher = {Muzikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzi\v{c}ka akademija Univerziteta u Sarajevu}, publisherplace = {Sarajevo, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font