Pregled bibliografske jedinice broj: 1002574
Sviranje u redovitoj nastavi: glazbeno-pedagoške i metodičke implikacije
Sviranje u redovitoj nastavi: glazbeno-pedagoške i metodičke implikacije // Muzika u društvu / Bosnić, Amra ; Hukić, Naida (ur.).
Sarajevo: Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2018. str. 128-144 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1002574 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sviranje u redovitoj nastavi: glazbeno-pedagoške i
metodičke implikacije
(Playing instrument in regular music class: Musical-
pedagogical and didactic implications)
Autori
Vidulin, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Muzika u društvu
/ Bosnić, Amra ; Hukić, Naida - Sarajevo : Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2018, 128-144
Skup
10. Međunarodni simpozij "Muzika u društvu" = 10th International Symposium "Music in Society"
Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 20.10.2016. - 22.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
model, nastava glazbe, osnovna škola, sviranje
(model ; music class ; playing instrument ; primary compulsory school)
Sažetak
U radu se elaborira uloga i važnost provođenja aktivnosti sviranja u redovitoj nastavi glazbene kulture. Iako je sviranje bilo zastupljeno kao ravnopravna aktivnost u većini nastavnih programa, tek se programom iz 2006. godine omogućuje njegova kvalitetnija realizacija. Proučavanjem literaturnih jedinica i anketiranjem učitelja, sistematizirane su prednosti i ograničenja sviranja u redovitoj nastavi. Autorica donosi novi model provedbe sviranja u razredu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost
Napomena
Isti je rad objavljen i na engleskom jeziku.