Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1002541

Nova biblioteka Učenici pisci


Udina, Korina
Nova biblioteka Učenici pisci // XXIII. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske: Čitanje kao dio knjižnično- informacijskog obrazovanja / Mićanović, Miroslav (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2011. str. 181-189 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1002541 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nova biblioteka Učenici pisci
(Students writers)

Autori
Udina, Korina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
XXIII. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske: Čitanje kao dio knjižnično- informacijskog obrazovanja / Mićanović, Miroslav - Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2011, 181-189

Skup
XXIII. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 09.05.2011. - 11.05.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
interdisciplinarnost, tim, školska knjižnica, slikovnica, kreativnost, stvaralačko pisanje
(interdisciplinary, team, school library, picture books, creativity, creative writing)

Sažetak
Uloga školskih knjižnica mijenja se usporedno s nacionalnim strategijama učenja jer su u funkciji odgoja i obrazovanja. Knjižničar stvara okvir za učenje, osigurava metode uključivanja informacijske pismenosti u povećanje ukupnog ishoda učenja učenika. Knjižnično-informacijski program školske knjižnice ovim projektom Učenici pisci povezuje se s programima likovne kulture, hrvatskog i engleskog jezika u višim razredima te razrednom nastavom. Projektna nastava i interdisciplinarni projekti metodološko su sredstvo interdisciplinarnog učenja u školskim knjižnicama. Interdisciplinarnost poučavanja podrazumijeva istraživanje određene teme iz različitih aspekata, odnosno znanstvenih disciplina koje su zastupljene u različitim nastavnim predmetima. Koliko će biti značajna uloga školskog knjižničara u provođenju interdisciplinarnog pristupa, ovisi o njegovim kompetencijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Korina Udina (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.azoo.hr youtu.be

Poveznice na istraživačke podatke:

sites.google.com

Citiraj ovu publikaciju:

Udina, Korina
Nova biblioteka Učenici pisci // XXIII. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske: Čitanje kao dio knjižnično- informacijskog obrazovanja / Mićanović, Miroslav (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2011. str. 181-189 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Udina, K. (2011) Nova biblioteka Učenici pisci. U: Mićanović, M. (ur.)XXIII. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske: Čitanje kao dio knjižnično- informacijskog obrazovanja.
@article{article, author = {Udina, Korina}, editor = {Mi\'{c}anovi\'{c}, M.}, year = {2011}, pages = {181-189}, keywords = {interdisciplinarnost, tim, \v{s}kolska knji\v{z}nica, slikovnica, kreativnost, stvarala\v{c}ko pisanje}, title = {Nova biblioteka U\v{c}enici pisci}, keyword = {interdisciplinarnost, tim, \v{s}kolska knji\v{z}nica, slikovnica, kreativnost, stvarala\v{c}ko pisanje}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Udina, Korina}, editor = {Mi\'{c}anovi\'{c}, M.}, year = {2011}, pages = {181-189}, keywords = {interdisciplinary, team, school library, picture books, creativity, creative writing}, title = {Students writers}, keyword = {interdisciplinary, team, school library, picture books, creativity, creative writing}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font