Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1002533

Samovrednovanjem do vrednovanja – mi znamo kako!


Udina, Korina
Samovrednovanjem do vrednovanja – mi znamo kako! // XXIV. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske Smjernice za rad školskog knjižničara / Mićanović, Miroslav (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2012. str. 49-61 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1002533 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samovrednovanjem do vrednovanja – mi znamo kako!
(Self-Evaluation - We Know How!)

Autori
Udina, Korina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
XXIV. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske Smjernice za rad školskog knjižničara / Mićanović, Miroslav - Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2012, 49-61

Skup
XXIV. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 21.03.2012. - 24.03.2012

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Samovrednovanje, kvaliteta, školski knjižničar
(self evaluation, quality, school librarian)

Sažetak
»Librarian.limeask.com survey« instrument je istraživanja napravljen s ciljem evaluacije profesionalnosti, korisnosti, uspješnosti i kvalitete rada stručnoga suradnika školskoga knjižničara. Usporedbom s ciljevima struke i važećim standardima, rezultati istraživanja pokazat će postojeće kvalitativne reference hrvatskog školskog knjižničarstva, a dobiveni pokazatelji bit će korisne smjernice prema kojima se postojeća razina može i treba kvalitativno unaprijediti. Istraživački projekt »Samovrednovanjem do vrednovanja – mi znamo kako« predložit će se način uključivanja stručnih suradnika školskih knjižničara u proces vrednovanja rada u školi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Korina Udina (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.azoo.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Udina, Korina
Samovrednovanjem do vrednovanja – mi znamo kako! // XXIV. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske Smjernice za rad školskog knjižničara / Mićanović, Miroslav (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2012. str. 49-61 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Udina, K. (2012) Samovrednovanjem do vrednovanja – mi znamo kako!. U: Mićanović, M. (ur.)XXIV. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske Smjernice za rad školskog knjižničara.
@article{article, author = {Udina, Korina}, editor = {Mi\'{c}anovi\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {49-61}, keywords = {Samovrednovanje, kvaliteta, \v{s}kolski knji\v{z}ni\v{c}ar}, title = {Samovrednovanjem do vrednovanja – mi znamo kako!}, keyword = {Samovrednovanje, kvaliteta, \v{s}kolski knji\v{z}ni\v{c}ar}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Udina, Korina}, editor = {Mi\'{c}anovi\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {49-61}, keywords = {self evaluation, quality, school librarian}, title = {Self-Evaluation - We Know How!}, keyword = {self evaluation, quality, school librarian}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font