Pregled bibliografske jedinice broj: 1002533
Samovrednovanjem do vrednovanja – mi znamo kako!
Samovrednovanjem do vrednovanja – mi znamo kako! // XXIV. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske Smjernice za rad školskog knjižničara / Mićanović, Miroslav (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2012. str. 49-61 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1002533 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samovrednovanjem do vrednovanja – mi znamo kako!
(Self-Evaluation - We Know How!)
Autori
Udina, Korina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
XXIV. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske Smjernice za rad školskog knjižničara
/ Mićanović, Miroslav - Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2012, 49-61
Skup
XXIV. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 21.03.2012. - 24.03.2012
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Samovrednovanje, kvaliteta, školski knjižničar
(self evaluation, quality, school librarian)
Sažetak
»Librarian.limeask.com survey« instrument je istraživanja napravljen s ciljem evaluacije profesionalnosti, korisnosti, uspješnosti i kvalitete rada stručnoga suradnika školskoga knjižničara. Usporedbom s ciljevima struke i važećim standardima, rezultati istraživanja pokazat će postojeće kvalitativne reference hrvatskog školskog knjižničarstva, a dobiveni pokazatelji bit će korisne smjernice prema kojima se postojeća razina može i treba kvalitativno unaprijediti. Istraživački projekt »Samovrednovanjem do vrednovanja – mi znamo kako« predložit će se način uključivanja stručnih suradnika školskih knjižničara u proces vrednovanja rada u školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)