Pregled bibliografske jedinice broj: 1002519
INTEGRIRANJE INFORMACIJSKE PISMENOSTI U KURIKULUM
INTEGRIRANJE INFORMACIJSKE PISMENOSTI U KURIKULUM // PROCEEDINGS INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE “WESTERN BALKAN INFORMATION LITERACY” 2016 Information Literacy in the Digital World / Cavanagh, Jerald ; Kirby, Padraig ; Knežević, Ratko (ur.).
Bihać: LIMERICK INSTITUTE OF TECHNOLOGY (IRELAND), 2016. str. 167-172 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1002519 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
INTEGRIRANJE INFORMACIJSKE PISMENOSTI U KURIKULUM
(INTEGRATING INFORMATION LITERACY INTO THE CURRICULUM)
Autori
Udina, Korina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
PROCEEDINGS INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE “WESTERN BALKAN INFORMATION LITERACY” 2016 Information Literacy in the Digital World
/ Cavanagh, Jerald ; Kirby, Padraig ; Knežević, Ratko - Bihać : LIMERICK INSTITUTE OF TECHNOLOGY (IRELAND), 2016, 167-172
Skup
WBILC 2016 INTERNATIONAL SCIENTIFIC “WESTERN BALKAN INFORMATION LITERACY CONFERENCE”
Mjesto i datum
Bihać, Bosna i Hercegovina, 08.06.2016. - 11.06.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
informacijska pismenost, kurikulum, školski knjižničar
(IL, curriculum, school librarian)
Sažetak
Integriranost informacijske pismenosti u kurikulum školskih knjižničara u Hrvatskoj postoji mnogo ranije nego što su obrazovne institucije utvrdile potrebu uključivanja formalnim aktima i novom kurikulumskom reformom koja je u tijeku. Analizom operativnih dokumenata i relevantne stručne literature utvrđena je integriranost informacijske pismenosti u praksi već dvadesetak godina. Prezentira se dio pregleda izabrane literature i važećih zakonskih akata u ovom radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti