Pregled bibliografske jedinice broj: 100249
Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient?
Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient? // Restructuring and adapting LIS education to European standards, 2002. str. 1-7
CROSBI ID: 100249 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient?
Autori
Horvat, Aleksandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Restructuring and adapting LIS education to European standards
Grad
Solun
Godina
2002
Raspon stranica
1-7
ISBN
0-0000-0000-X
Ključne riječi
LIS curriculum, modularity
Sažetak
Prikazana je kratka povijest studija bibliotekarstva u Hrvatskoj i promjene u načinu organiziranja, planiranja i izvođenja studija koje je uzrokovala nova informacijska i komunikacijska tehnologija.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA