Pregled bibliografske jedinice broj: 1002114
Percepcija važnosti izvornosti (tradicije) kod turista i lokalnog stanovništva u Dubrovačkom primorju
Percepcija važnosti izvornosti (tradicije) kod turista i lokalnog stanovništva u Dubrovačkom primorju // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 2 (2018), 439-450 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1002114 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija važnosti izvornosti (tradicije) kod turista
i lokalnog stanovništva u Dubrovačkom primorju
(The perception of the importance of authenticity
(tradition) by tourists and locals in Dubrovačko
primorje (Dubrovnik littoral))
Autori
Portolan, Ana ; Vojvodić, Klara
Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 2
(2018);
439-450
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
izvornost ; tradicija ; turističkih razvoj ; Dubrovačko primorje
(authenticity ; tradition ; tourism development ; Dubrovnik littoral)
Sažetak
Lakoća protoka proizvoda i usluga na turističkom tržištu jedan je od rezultata procesa globalizacije koji je utjecao na porast važnosti izvornih (tradicionalnih proizvoda) i usluga kao ključnih elemenata diferencijacije i konkurentnosti. Cilj je rada dokazati postojanje nerazmjera između želja turista za upoznavanjem kulture, povijesti, enogastronomije i načina života lokalnog stanovništva konzumacijom izvornih (tradicionalnih) proizvoda i usluga te njihove zastupljenosti u turističkoj ponudi. U svrhu realizacije postavljenog cilja provedeno je istraživanje percepcije turista i lokalnog stanovništva metodom ispitivanja anketnim upitnikom na uzorku od 100 turista i 100 stanovnika Dubrovačkog primorja u razdoblju visoke sezone od lipnja do listopada. U analizi podataka koristili su se konfirmatorska faktorska analiza i neparametrijski Kruskal-Wallis test. Rezultati istraživanja upućuju na postojanje nerazmjera između želja turista za konzumacijom izvornih (tradicionalnih) proizvoda i usluga te njihove zastupljenosti u turističkoj ponudi. Veća zastupljenost izvornosti u turističkim proizvodima i uslugama Dubrovačkog primorja rezultirala bi boljom tržišnom prepoznatljivošću, lakšom diferencijacijom od konkurencije te održivim turističkim razvojem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- EconLit