Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1002037

Izazovi obrađivanja pojmova iz prirodoslovlja u ranoj i predškolskoj dobi: brojalice kao sredstvo rada


Popović, Ana; Antonela Krišto; Irella Bogut
Izazovi obrađivanja pojmova iz prirodoslovlja u ranoj i predškolskoj dobi: brojalice kao sredstvo rada // Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva Kamo i kako dalje? / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 108-109 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1002037 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi obrađivanja pojmova iz prirodoslovlja u ranoj i predškolskoj dobi: brojalice kao sredstvo rada
(Challenges of teaching science at early and preschool age: nursery rhymes as teaching aid)

Autori
Popović, Ana ; Antonela Krišto ; Irella Bogut

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva Kamo i kako dalje? / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019, 108-109

ISBN
978-953-6965-82-3

Skup
Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.05.2019. - 17.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
brojalice ; dijete ; prirodoslovlje ; okoliš
(nursery rhymes ; child ; science ; environment)

Sažetak
Brojalica je vrsta umjetničko-književnoga teksta, gotovo ritmička igra, kratka pjesmica, ritmička cjelina, igra riječima, vrsta onomatopeje ili oblik dječjega stvaranja. Brojalice dijelimo na govorne i pjevane, dok ih prema sadržaju dijelimo na konkretne, besmislene i kombinirane. Brojalice su prisutne u svim kulturama svijeta, pa tako i u svim krajevima Hrvatske. Prenose se iz naraštaja u naraštaj i iz jednoga naroda u drugi. Uglavnom ih stvaraju djeca te im pomaže pri određivanju tko će započeti igru, loviti, baciti loptu, žmiriti, nešto pokazati ili odgovoriti. One su veliki pomagač u igri kojom neprimjetno upravljaju. U ovome se radu upućuje na neke mogućnosti uključivanja brojalica kao sredstvo rada pri obrađivanju pojmova iz prirodoslovlja u dječjim vrtićima. Kroz razne brojalice obrađuju se raznovrsne teme vezane uz prirodoslovlje te na taj način djeca rane i predškolske dobi uče o njima kroz sadržaj koji im je blizak.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Znanost o umjetnosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Irella Bogut (autor)

Avatar Url Ana Popović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada drive.google.com

Citiraj ovu publikaciju:

Popović, Ana; Antonela Krišto; Irella Bogut
Izazovi obrađivanja pojmova iz prirodoslovlja u ranoj i predškolskoj dobi: brojalice kao sredstvo rada // Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva Kamo i kako dalje? / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 108-109 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
Popović, A., Antonela Krišto & Irella Bogut (2019) Izazovi obrađivanja pojmova iz prirodoslovlja u ranoj i predškolskoj dobi: brojalice kao sredstvo rada. U: Peko, A., Dubovicki, S., Varga, R. & Huljev, A. (ur.)Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva Kamo i kako dalje?.
@article{article, author = {Popovi\'{c}, Ana}, year = {2019}, pages = {108-109}, keywords = {brojalice, dijete, prirodoslovlje, okoli\v{s}}, isbn = {978-953-6965-82-3}, title = {Izazovi obra\djivanja pojmova iz prirodoslovlja u ranoj i pred\v{s}kolskoj dobi: brojalice kao sredstvo rada}, keyword = {brojalice, dijete, prirodoslovlje, okoli\v{s}}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Popovi\'{c}, Ana}, year = {2019}, pages = {108-109}, keywords = {nursery rhymes, child, science, environment}, isbn = {978-953-6965-82-3}, title = {Challenges of teaching science at early and preschool age: nursery rhymes as teaching aid}, keyword = {nursery rhymes, child, science, environment}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font