Pregled bibliografske jedinice broj: 1002015
Neki aspekti poticanja marketinške učinkovitosti kod malih i srednjih poduzeća kroz implementaciju načela održivosti na području Koprivničko-križevačke županije
Neki aspekti poticanja marketinške učinkovitosti kod malih i srednjih poduzeća kroz implementaciju načela održivosti na području Koprivničko-križevačke županije // Podravina : časopis za multidisciplinarna istraživanja, 13 (2014), 25; 101-111 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1002015 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neki aspekti poticanja marketinške učinkovitosti kod malih i srednjih poduzeća kroz implementaciju načela održivosti na području Koprivničko-križevačke županije
(Certain Aspects of Stimulating Marketing Efficiency in Small and Medium Enterprises in Koprivnica-Križevci County through the Principle of Sustainability)
Autori
Jerčinović, Silvije
Izvornik
Podravina : časopis za multidisciplinarna istraživanja (1333-5286) 13
(2014), 25;
101-111
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Održivi razvitak, marketinška djelotvornost, konkurentska prednost, mala i srednja poduzeća, Koprivničko križevačka županija
(Sustainable development, marketing efficiency, competitive advantage, SMEs, Koprivničko križevačka county)
Sažetak
Održivi razvitak predstavlja pretpostavku za marketinšku djelotvornost poslovnih subjekata kao i pretpostavku uravnoteženog društva. Primjena održivosti u poslovnim modelima podrazumijeva integraciju njenih gospodarskih, ekoloških i socijalnih aspekata. Kao jedan od značajnijih upravljačkih instrumenata, marketing u današnje vrijeme može imati neosporan i izuzetno jak utjecaj na društvo i okoliš. Prednost i svrha nove marketinške paradigme jest u tome da se temeljem novonastalih uvjeta može postići optimalna poslovna i organizacijska djelotvornost. Predmet rada je analiza postojećih aktivnosti unutar malih i srednjih poduzeća na području Koprivničko-križevačke županije kojima se determinira razina i način oblikovanja marketinške orijentacije poduzeća kroz primjenu elemenata društveno odgovornog ponašanja u smislu postizanja konkurentskih prednosti. Svrha rada je temeljem dobivenih rezultata pokušati definirati što je bitno za postizanje konkurentsku prednost Prema evidentiranim empirijskim spoznajama sasvim je jasno da dugoročno takav pristup može generirati veći rast i dobit, odnosno i druge, naročito nefinancijske čimbenike uspješnosti poslovnih subjekata. Kao marketinški alat, održivost lako može predstavljati ključni čimbenik konkurentnosti poslovnih subjekata u Koprivničko križevačkoj županiji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABSTRACTS JOURNAL, All-russian institute of scientific and tehnical information
- HISTORICAL ABSTRACTS AND AMERICA, History & Life, EBSCO
- THE HISTORY JOURNALES GUIDE