Pregled bibliografske jedinice broj: 1001777
Antropološki pristup u nastavnom procesu
Antropološki pristup u nastavnom procesu // Nastavničke kompetencije. Zbornik radova / Mandarić, Blaženka Valentina ; Razum, Ružica ; Barić, Denis (ur.).
Zagreb: Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 11-23
CROSBI ID: 1001777 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Antropološki pristup u nastavnom procesu
(The Anthropological Approch in the Educational Process)
Autori
Tamarut, Anton
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Nastavničke kompetencije. Zbornik radova
Urednik/ci
Mandarić, Blaženka Valentina ; Razum, Ružica ; Barić, Denis
Izdavač
Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
11-23
ISBN
978-953-6420-13-1
Ključne riječi
nastavni proces, osoba, cjelovitost, rast, poštovanje, uzajamnost, suradnja, dijalog, predanje
(educational process, person, growth, respect, mutuality, cooperation, dialogue, transmission)
Sažetak
U središtu nastavnog procesa stoji osoba i njezine potrebe, koje predstavljaju temeljni motiv nastavne djelatnosti i odgoja. Čovjek je biće ponajprije usmjereno prema istini i ljubavi, te je u tom smislu temeljna zadaća učitelja i odgajatelja pomoći učenicima i odgajanicima u traženju istine, kao i u razvijanju sposobnosti za ljubav. Autoru je u radu posebno stalo naglasiti da u nastavnom i odgojnom procesu s antropološkog gledišta predaja (kao sadržaj) i predanje (kao čin i način kako se sadržaj prenosi) tvore jednu jedinstvenu i nerazdjeljivu cjelinu.
Izvorni jezik
Hrvatski