Pregled bibliografske jedinice broj: 1001690
Znanstveno umjetničko istraživanje na temu edukacijskih i komunikacijskih aspekata virtualne realnosti RPG-a
Znanstveno umjetničko istraživanje na temu edukacijskih i komunikacijskih aspekata virtualne realnosti RPG-a // Projekti i projektni menadžment / Šiber, G. (ur.).
Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2011. str. 333-342 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1001690 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Znanstveno umjetničko istraživanje na temu edukacijskih i komunikacijskih aspekata virtualne realnosti RPG-a
(108/5000 Scientific and artistic research on the topic of educational and communication aspects of virtual reality role-playing game)
Autori
Afrić, Winton ; Šimović, Vladimir ; Žužul, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Projekti i projektni menadžment
/ Šiber, G. - Zaprešić : Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2011, 333-342
Skup
Projekti i projektni menadžment
Mjesto i datum
Zaprešić, Hrvatska, 25.02.2011. - 26.02.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Edukacija, Virtualna realnost, RPG, umjetničko-dizajnerski predmeti
(Education, Virtual Reality, RPG, Artistic Design Items)
Sažetak
Autori u svom radu predstavljaju projekt koji se bavi istraživanjem komunikacijskih (jezičnih, vizualnih i drugih) i edukacijskih (formalnih, neformalnih i informalnih) aspekata virtualne realnosti RPG-a i za zadatak ima obraditi, kroz znanstvene i umjetničke radove, edukacijske i komunikacijske aspekte virtualne realnosti RPG-a sa svim njegovim specifičnostima. Cilj prezentiranog projekta je znanstveno i likovno istražiti vizualni identitet popularne RPG virtualne kulture i umjetnički obraditi temu izradom primijenjenih umjetničko-dizajnerskih predmeta u vidu maštovitih artefakata (kulturnih predmeta) kakvi su sadržani u virtualnosti RPG- a. Važnost umjetničke izrade ovakvih djela polazi iz potrebe za definiranjem kôda vizualnog identiteta kao i uspostave identiteta (osobnog i kolektivnog) općenito u virtualnoj realnosti RPG-a, a sa svim žanrovskim posebnostima. Likovno ostvarenje ovog tipa utjelovljuje, do sada gotovo isključivo virtualno prisutnu, supkulturu „gaminga“ kao i fantasy-a, SF-a i ine njegove specifične pojavne oblike. Doprinos ovog teksta je u jasnom definiranju ciljeva predloženog projekta koji želi proniknuti u koncipiranje vizualnih identiteta i ponuditi izvorna rješenja cjelovitog vizualnog iskustva koje možemo naći u virtualnosti i tako definirati načine na koje taj dio sustava virtualne realnosti RPG-a funkcionira.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Likovne umjetnosti, Interdisciplinarno umjetničko polje
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1699 - Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju (Šimović, Vladimir, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Visoko učilište Algebra, Zagreb