Pregled bibliografske jedinice broj: 1001674
RPG kao sustav neformalne edukacije
RPG kao sustav neformalne edukacije // 30-ti Jubilarni međunarodni skup MIPRO – RAČUNALA U OBRAZOVANJU (CE) 30th JUBILEE International Convention CE Computers in education / Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Slugamović, Ivanka (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2007. str. 79-84 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1001674 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RPG kao sustav neformalne edukacije
(RPG as an informal education system)
Autori
Afrić, Winton
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
30-ti Jubilarni međunarodni skup MIPRO – RAČUNALA U OBRAZOVANJU (CE) 30th JUBILEE International Convention CE Computers in education
/ Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Slugamović, Ivanka - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2007, 79-84
ISBN
978-953-233-029-8
Skup
30-ti Jubilarni međunarodni skup MIPRO - RAČUNALA U OBRAZOVANJU (CE)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2007. - 25.05.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
RPG, neformalna edukacija, vizualni identitet, kultura
(RPG, informal education, visual identity, culture)
Sažetak
Fokus rada je neformalna edukacija u okviru igara igranja uloga (engl. Role Playing Games – RPG). Igre igranja uloga igraju značajnu ulogu u prenošenju kulturnih formi, oblika i vizualno- komunikacijskih obrazaca pojedinih kultura ili literarno-likovnih predložaka. RPG sustav se sastoji od jasno profiliranih uloga rase, klase, roda i karakteristika svijeta, njegovih kulturnih obrazaca i oblika koji determiniraju odnose među ulogama pojedinih igrača. Autor u radu raspravlja o kulturološkom značaju i kreaciji svijeta unutar RPG-a, posebno u računalnim igrama. Analizom utjecaja participacije u multikulturalnoj virtualnoj realnosti rad ukazuje na RPG kao dio neformalne edukacije. Doprinos rada je utvrđivanje edukacijskih karakteristika RPG-a, posebno u odnosu na procese nastanka kulture, globalizaciju i život u multikulturalnom okruženju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Likovne umjetnosti, Interdisciplinarno umjetničko polje
Napomena
Izlaganje održano 22. svibnja 2007. u Kongresnoj dvorani Grand hotela Adriatic na hrvatskom jeziku.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Visoko učilište Algebra, Zagreb
Profili:
Winton Afrić
(autor)