Pregled bibliografske jedinice broj: 1001652
Edukacija u RPG-u kao ekspertnom susutavu
Edukacija u RPG-u kao ekspertnom susutavu // ECNSI-2010 The 4th International Conference on Advanced and Systematic Research 10th Special Focus Symposium on ICESKS: Information, Communication and Economic Sciences in the Knowledge Society / Šimović, V. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 303-307 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1001652 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukacija u RPG-u kao ekspertnom susutavu
(RPG Education as Expert System)
Autori
Boras, Damir ; Afrić, Winton ; Šimović, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
ECNSI-2010 The 4th International Conference on Advanced and Systematic Research 10th Special Focus Symposium on ICESKS: Information, Communication and Economic Sciences in the Knowledge Society
/ Šimović, V. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010, 303-307
ISBN
978-953-7210-32-8
Skup
ECNSI-2010 The 4th International Conference on Advanced and Systematic Research održanoj 11.-13. studenoga 2010. u Zagrebu, Hotel "Internacional" u okviru 10th Special Focus Symposium on ICESKS: Information, Communication and Economic Sciences in the Knowledge Society
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2010. - 13.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Ekspertni sustavi, baza znanja, RPG, objekti učenja, edukacija
(Expert systems, knowledge base, RPG, learning objects, education)
Sažetak
U ovom radu razmatra se problematika edukacije u RPG (Role Playing Game – igre igranja uloga) sustavima. Bez obzira o kojem se tipu edukacije radilo (formalna, neformalna), na RPG sustav se gleda kao na edukacijski alat razmatrajući specifično sve odlike RPG sustava kao oblik ekspertnog sustava. Obrazlaže se važnost izgradnje i neophodnost tretiranja RPG sustava kao ekspertnog sustava, pri čemu se entiteti (elementi ) RPG sustava izjednačavaju s objektima učenja i provodi se analiza uporabe baze znanja u RPG sustavu. Razmatra se edukacijski fenomen RPG-a i raspravlja o stjecanju znanja i iskustva simultano kao i usvajanju specifičnih perspektiva pristupa problemu ili edukacijskoj cjelini. Najvažniji doprinos rada je razumijevanje RPG-a kao edukacijskog fenomena koji se može razumjeti kao svojevrstan ekspertni sustav.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
Napomena
„RPG Education as Expert System“, izlaganje održano 11. studenoga 2010. na engleskom jeziku
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Visoko učilište Algebra, Zagreb