Pregled bibliografske jedinice broj: 1001631
Dualiteti u svrhovitosti znanja
Dualiteti u svrhovitosti znanja // Moć odgoja i obrazovanja
Osijek, Hrvatska, 2019. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1001631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dualiteti u svrhovitosti znanja
(Duality in the Purpose of Knowledge)
Autori
Lukaš, Mirko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Izvornik
Moć odgoja i obrazovanja
/ - , 2019
Skup
2. međunarodni studentski simpozij: Moć odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 15.05.2019. - 17.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
akt, diskurs, episteme, proces razumijevanja, očovječenje, vrlina
(act, discourse, epistemology, process of understanding, mercy, virtue)
Sažetak
Priroda pojma episteme upoznaje nas s praksom da je prosec učenja uvijek dvoslojan (dualan): i to kao 1. proces očovječenja, i 2. kao proces razumijevanja stvari koje se uče, koje ga oljuđuju. Obrazovanje je akt usvajanja kulture znanja ili pamćenja svijeta. Odgoj je uglađeni proces stjecanja vrlina, moralna kategorija. Istinsko obrazovanje stvara kulturu a kultura istinski obrazuje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija