Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1001627

Fonetičar rehabilitator kao asistent u nastavi djeteta s poremećajem u ponašanju


Rožanković, Hana
Fonetičar rehabilitator kao asistent u nastavi djeteta s poremećajem u ponašanju, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1001627 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Fonetičar rehabilitator kao asistent u nastavi djeteta s poremećajem u ponašanju
(Clinical Phonetician as a Teaching Assistant to a Child with a Behavioural Disorder)

Autori
Rožanković, Hana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.05

Godina
2019

Stranica
83

Mentor
Dobrić, Arnalda

Ključne riječi
dijete s poremećajem u ponašanju, fonetičar rehabilitator, deskriptivna analiza
(child with behavioural disorder, clinical phonetician, descriptive analysis)

Sažetak
Rad opisuje način rada fonetičara rehabilitatora kao asistenta u nastavi s djetetom s poremećajem u ponašanju. Poremećaji u ponašanju u današnje vrijeme su sveprisutni, a s druge strane o njima se u redovnim školama ne zna dovoljno. Teorijski dio rada sastoji se od opisa sustava obrazovanja Republike Hrvatske, opisa djece s poremećajem u ponašnju, opisa djece s ostalim poteškoćama te prikaza rada u nastavi, tko je uopće asistent u nastavi, kakva su njegova zaduženja i zašto je upravo fonetičar rehabilitator važan u izvršavanju tog posla. Fokus ovog rada je deskriptivna analiza triju audio snimki snimljenih u razdoblju od mjesec dana. Sama analiza je podijeljena u dvije etapete kako bi se dobio uvid u dječakov napredak. Cilj rada je opis rada fonetičara rehabilitatora s djetetom s poremećajem u ponašanju s naglaskom na dječakovu slušnu pažnju te procjena napretka kroz mjesec dana. Pokazalo se da je došlo do poboljšanja dječakove slušne pažnje te bržih reakcija i odgovora na zadana pitanja i upute. Navedeno daje zaključak kako rad s fonetičarom rehabilitatorom dječaku pomaže te kako treba nastaviti s odgovarajućom rehabilitacijom za postizanje još većeg napretka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Arnalda Dobrić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rožanković, Hana
Fonetičar rehabilitator kao asistent u nastavi djeteta s poremećajem u ponašanju, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Rožanković, H. (2019) 'Fonetičar rehabilitator kao asistent u nastavi djeteta s poremećajem u ponašanju', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ro\v{z}ankovi\'{c}, Hana}, year = {2019}, pages = {83}, keywords = {dijete s poreme\'{c}ajem u pona\v{s}anju, foneti\v{c}ar rehabilitator, deskriptivna analiza}, title = {Foneti\v{c}ar rehabilitator kao asistent u nastavi djeteta s poreme\'{c}ajem u pona\v{s}anju}, keyword = {dijete s poreme\'{c}ajem u pona\v{s}anju, foneti\v{c}ar rehabilitator, deskriptivna analiza}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ro\v{z}ankovi\'{c}, Hana}, year = {2019}, pages = {83}, keywords = {child with behavioural disorder, clinical phonetician, descriptive analysis}, title = {Clinical Phonetician as a Teaching Assistant to a Child with a Behavioural Disorder}, keyword = {child with behavioural disorder, clinical phonetician, descriptive analysis}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font