Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1000707

Primjer integracije tehnologije u obrazovanju učitelja engleskoga jezika – akcijsko istraživanje


Cindrić, Ivana; Gregurić, Marko
Primjer integracije tehnologije u obrazovanju učitelja engleskoga jezika – akcijsko istraživanje // Suodnos metodičke teorije i prakse / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 12-18 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1000707 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjer integracije tehnologije u obrazovanju učitelja engleskoga jezika – akcijsko istraživanje
(Integration of technology in primary English language teacher education - an action research)

Autori
Cindrić, Ivana ; Gregurić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Suodnos metodičke teorije i prakse / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 12-18

ISBN
978-953-8115-59-2

Skup
Stručno-znanstveni skup metodičara, teoretičara i praktičara, mentora u vježbaonicama studentima Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Metodička teorija i praksa u suvremenom odgojno- obrazovnom kontekstu

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.03.2018

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Integracija ; obrazovanje ; tehnologija ; obrazovanje ; učitelji engleskoga jezika
(Integration ; education ; technology ; English language teacher education)

Sažetak
Pstoji način na koji studenti, budući učitelji, mogu steći znanje o radu s tehnologijom, istovremeno usvajajući sadržaj i razvijajući pedagoško znanje. Autori će na primjeru akcijskoga istraživanja pokazati kako se TPACK model učinkovito može integrirati i u visoko obrazovanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Cindrić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

ed2.ufzg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Cindrić, Ivana; Gregurić, Marko
Primjer integracije tehnologije u obrazovanju učitelja engleskoga jezika – akcijsko istraživanje // Suodnos metodičke teorije i prakse / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 12-18 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Cindrić, I. & Gregurić, M. (2019) Primjer integracije tehnologije u obrazovanju učitelja engleskoga jezika – akcijsko istraživanje. U: Kolar Billege, M. & Cvikić, L. (ur.)Suodnos metodičke teorije i prakse.
@article{article, author = {Cindri\'{c}, Ivana and Greguri\'{c}, Marko}, year = {2019}, pages = {12-18}, keywords = {Integracija, obrazovanje, tehnologija, obrazovanje, u\v{c}itelji engleskoga jezika}, isbn = {978-953-8115-59-2}, title = {Primjer integracije tehnologije u obrazovanju u\v{c}itelja engleskoga jezika – akcijsko istra\v{z}ivanje}, keyword = {Integracija, obrazovanje, tehnologija, obrazovanje, u\v{c}itelji engleskoga jezika}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Cindri\'{c}, Ivana and Greguri\'{c}, Marko}, year = {2019}, pages = {12-18}, keywords = {Integration, education, technology, English language teacher education}, isbn = {978-953-8115-59-2}, title = {Integration of technology in primary English language teacher education - an action research}, keyword = {Integration, education, technology, English language teacher education}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font