Pregled bibliografske jedinice broj: 1000707
Primjer integracije tehnologije u obrazovanju učitelja engleskoga jezika – akcijsko istraživanje
Primjer integracije tehnologije u obrazovanju učitelja engleskoga jezika – akcijsko istraživanje // Suodnos metodičke teorije i prakse / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 12-18 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1000707 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjer integracije tehnologije u obrazovanju učitelja engleskoga jezika – akcijsko istraživanje
(Integration of technology in primary English language teacher education - an action research)
Autori
Cindrić, Ivana ; Gregurić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Suodnos metodičke teorije i prakse
/ Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 12-18
ISBN
978-953-8115-59-2
Skup
Stručno-znanstveni skup metodičara, teoretičara i praktičara, mentora u vježbaonicama studentima Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Metodička teorija i praksa u suvremenom odgojno- obrazovnom kontekstu
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.03.2018
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Integracija ; obrazovanje ; tehnologija ; obrazovanje ; učitelji engleskoga jezika
(Integration ; education ; technology ; English language teacher education)
Sažetak
Pstoji način na koji studenti, budući učitelji, mogu steći znanje o radu s tehnologijom, istovremeno usvajajući sadržaj i razvijajući pedagoško znanje. Autori će na primjeru akcijskoga istraživanja pokazati kako se TPACK model učinkovito može integrirati i u visoko obrazovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Filologija