Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1000554

Svako dijete voli učiti


Matijević, Milan
Svako dijete voli učiti // Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionalnog identiteta / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 23-24 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1000554 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Svako dijete voli učiti
(Every Child Likes to Learn)

Autori
Matijević, Milan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionalnog identiteta / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 23-24

ISBN
978-953-57449-4-8

Skup
Međunarodni znanstveno-stručni simpozij "Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionalnog identiteta"

Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 09.05.2019. - 10.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
aktivno učenje ; cjeloživotno učenje ; didaktika ; pedagoški pluralizam ; prirodno učenje
(active learning, lifelong learning, didactic, pedagogical pluralism, natural learning)

Sažetak
U radu će biti prikazana didaktička analiza različitih vidova učenja od rođenja do mature. Pedagozi čije teorije će biti dovedene u vezu s objašnjavanjem učenja i poučavanja te odgoja u ovom radu su Montessori, Malaguzzi, Steiner, Freinet, Decroly, Claparede, Gončarov, Danilov, Jesipov, Dale, Bruner, Gardner, Glasser, Jensen, Armstrong, Nelsen i drugi. Teorijski okvir za didaktička kritička razmatranja su konstruktivistička didaktika, teorije višestruke inteligencije i spoznaje iz konteksta obrazovne neuroznanosti. Važni pojmovi u kontekstu ovih analiza su pedagoški pluralizam te didaktički aksiomi koji se vezuju uz gledanja na cjeloživotno prirodno i školsko učenje. Glavno opredjeljenje za organizaciju školskog učenja su pedagogija uspjeha za sve i didaktički ugovor. Autor se bavi i pitanjem zašto učenici ne vole školu i školsko učenje na način koji danas dominira u školi? Bit će posvećena pozornost pitanju učenja osoba s posebnim potrebama. Budući da je u školi glavno motivacijsko sredstvo na koje se oslanjaju učitelji ocjenjivanje autor nudi odgovore na pitanje kako motivirati djecu na učenje bez školskih ocjena.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Milan Matijević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Matijević, Milan
Svako dijete voli učiti // Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionalnog identiteta / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 23-24 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
Matijević, M. (2019) Svako dijete voli učiti. U: Kokanović, T. & Opić, S. (ur.)Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionalnog identiteta.
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, year = {2019}, pages = {23-24}, keywords = {aktivno u\v{c}enje, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, didaktika, pedago\v{s}ki pluralizam, prirodno u\v{c}enje}, isbn = {978-953-57449-4-8}, title = {Svako dijete voli u\v{c}iti}, keyword = {aktivno u\v{c}enje, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, didaktika, pedago\v{s}ki pluralizam, prirodno u\v{c}enje}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Sisak, Hrvatska} }
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, year = {2019}, pages = {23-24}, keywords = {active learning, lifelong learning, didactic, pedagogical pluralism, natural learning}, isbn = {978-953-57449-4-8}, title = {Every Child Likes to Learn}, keyword = {active learning, lifelong learning, didactic, pedagogical pluralism, natural learning}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Sisak, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font