Pregled bibliografske jedinice broj: 1000554
Svako dijete voli učiti
Svako dijete voli učiti // Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionalnog identiteta / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 23-24 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1000554 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Svako dijete voli učiti
(Every Child Likes to Learn)
Autori
Matijević, Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionalnog identiteta
/ Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 23-24
ISBN
978-953-57449-4-8
Skup
Međunarodni znanstveno-stručni simpozij "Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionalnog identiteta"
Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 09.05.2019. - 10.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
aktivno učenje ; cjeloživotno učenje ; didaktika ; pedagoški pluralizam ; prirodno učenje
(active learning, lifelong learning, didactic, pedagogical pluralism, natural learning)
Sažetak
U radu će biti prikazana didaktička analiza različitih vidova učenja od rođenja do mature. Pedagozi čije teorije će biti dovedene u vezu s objašnjavanjem učenja i poučavanja te odgoja u ovom radu su Montessori, Malaguzzi, Steiner, Freinet, Decroly, Claparede, Gončarov, Danilov, Jesipov, Dale, Bruner, Gardner, Glasser, Jensen, Armstrong, Nelsen i drugi. Teorijski okvir za didaktička kritička razmatranja su konstruktivistička didaktika, teorije višestruke inteligencije i spoznaje iz konteksta obrazovne neuroznanosti. Važni pojmovi u kontekstu ovih analiza su pedagoški pluralizam te didaktički aksiomi koji se vezuju uz gledanja na cjeloživotno prirodno i školsko učenje. Glavno opredjeljenje za organizaciju školskog učenja su pedagogija uspjeha za sve i didaktički ugovor. Autor se bavi i pitanjem zašto učenici ne vole školu i školsko učenje na način koji danas dominira u školi? Bit će posvećena pozornost pitanju učenja osoba s posebnim potrebama. Budući da je u školi glavno motivacijsko sredstvo na koje se oslanjaju učitelji ocjenjivanje autor nudi odgovore na pitanje kako motivirati djecu na učenje bez školskih ocjena.
Izvorni jezik
Hrvatski