Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1000235

Upravljanje informacijama i znanjem u funkciji marketinga financijskih institucija


Tutek, Natalia
Upravljanje informacijama i znanjem u funkciji marketinga financijskih institucija, 2018., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1000235 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje informacijama i znanjem u funkciji marketinga financijskih institucija
(Information and knowledge management in the function of marketing of financial institutions)

Autori
Tutek, Natalia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
11.01

Godina
2018

Stranica
160

Mentor
Afrić, Vjekoslav ; Palić, Mirko

Ključne riječi
upravljanje informacijama ; upravljanje znanjem ; marketing financijskih institucija ; razvoj novih proizvoda ; marketing banaka ; marketing u osiguranju
(information management ; knowledge management ; marketing of financial institutions ; development of new products ; bank marketing ; insurance marketing)

Sažetak
Koncept poslovne inteligencije podrazumijeva proces prikupljanja raspoloživih internih i eksternih podataka te njihovu pretvorbu u kvalitetne informacije koje služe kao pomoć menadžerima pri donošenju poslovnih odluka, tako i marketinških odluka. Samo pomoću dobro organiziranih informacija menadžeri mogu donositi prave poslovne odluke, a institucije mogu pravovremeno reagirati na tržišne promjene. Uspješno upravljanje informacijama je izuzetno važno za svaku organizaciju, a ovdje će biti naglasak na važnost u funkciji marketinga. Financijske institucije koje ţele nastaviti uspješno poslovati pored tolikog broja konkurenata na trţištu moraju prionuti na vaţan i nimalo jednostavan zadatak, uspješno upravljanje informacijama i znanjem. U kvalitetne proizvode ugrađuje se sve više znanja o korisnicima, koje dodaje vrijednost novom proizvodu. Da bi financijska institucija došla do znanja o korisnicima potrebno je prikupiti podatke odnosno istraţiti tržište, iskoristiti i upravljati informacijama te donijeti prave odluke. Uspješne organizacije stoga prilikom kreiranja svoje strategije analiziraju i utvrĎuju elemente koji bitno pridonose stvaranju konkurentske prednosti i osiguranju dugoročnog rasta i razvitka. U situaciji kada ponuda na trţištu značajno nadmašuje potraţnju, u uvjetima dinamičnog i turbulentnog poslovnog okruţenja te konkurencije, raste potreba za učinkovitijim upravljanjem i donošenjem pravih odluka u pravo vrijeme. Da bi opstale u tom okruţenju, organizacijama nije dovoljno da su prosječne, moraju teţiti samom vrhu i poslovnoj izvrsnosti, a potrebno je znati kako opstati u takvom okruţenju, kako pripremati planove i temeljem njih donositi uspješne poslovne odluke. Stoga je u empirijskom dijelu rada razvijen i prikazan Model koji objašnjava ulogu i vaţnost organiziranih informacija kao preduvjeta za uspješno ostvarenje marketinške strategije i konkurentnosti na tršištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vjekoslav Afrić (mentor)

Avatar Url Mirko Palić (mentor)

Avatar Url Natalia Anić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tutek, Natalia
Upravljanje informacijama i znanjem u funkciji marketinga financijskih institucija, 2018., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
Tutek, N. (2018) 'Upravljanje informacijama i znanjem u funkciji marketinga financijskih institucija', doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Tutek, Natalia}, year = {2018}, pages = {160}, keywords = {upravljanje informacijama, upravljanje znanjem, marketing financijskih institucija, razvoj novih proizvoda, marketing banaka, marketing u osiguranju}, title = {Upravljanje informacijama i znanjem u funkciji marketinga financijskih institucija}, keyword = {upravljanje informacijama, upravljanje znanjem, marketing financijskih institucija, razvoj novih proizvoda, marketing banaka, marketing u osiguranju}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Tutek, Natalia}, year = {2018}, pages = {160}, keywords = {information management, knowledge management, marketing of financial institutions, development of new products, bank marketing, insurance marketing}, title = {Information and knowledge management in the function of marketing of financial institutions}, keyword = {information management, knowledge management, marketing of financial institutions, development of new products, bank marketing, insurance marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font