Pregled bibliografske jedinice broj: 1000235
Upravljanje informacijama i znanjem u funkciji marketinga financijskih institucija
Upravljanje informacijama i znanjem u funkciji marketinga financijskih institucija, 2018., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1000235 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje informacijama i znanjem u funkciji
marketinga financijskih institucija
(Information and knowledge management in the function
of marketing of financial institutions)
Autori
Tutek, Natalia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
11.01
Godina
2018
Stranica
160
Mentor
Afrić, Vjekoslav ; Palić, Mirko
Ključne riječi
upravljanje informacijama ; upravljanje znanjem ; marketing financijskih institucija ; razvoj novih proizvoda ; marketing banaka ; marketing u osiguranju
(information management ; knowledge management ; marketing of financial institutions ; development of new products ; bank marketing ; insurance marketing)
Sažetak
Koncept poslovne inteligencije podrazumijeva proces prikupljanja raspoloživih internih i eksternih podataka te njihovu pretvorbu u kvalitetne informacije koje služe kao pomoć menadžerima pri donošenju poslovnih odluka, tako i marketinških odluka. Samo pomoću dobro organiziranih informacija menadžeri mogu donositi prave poslovne odluke, a institucije mogu pravovremeno reagirati na tržišne promjene. Uspješno upravljanje informacijama je izuzetno važno za svaku organizaciju, a ovdje će biti naglasak na važnost u funkciji marketinga. Financijske institucije koje ţele nastaviti uspješno poslovati pored tolikog broja konkurenata na trţištu moraju prionuti na vaţan i nimalo jednostavan zadatak, uspješno upravljanje informacijama i znanjem. U kvalitetne proizvode ugrađuje se sve više znanja o korisnicima, koje dodaje vrijednost novom proizvodu. Da bi financijska institucija došla do znanja o korisnicima potrebno je prikupiti podatke odnosno istraţiti tržište, iskoristiti i upravljati informacijama te donijeti prave odluke. Uspješne organizacije stoga prilikom kreiranja svoje strategije analiziraju i utvrĎuju elemente koji bitno pridonose stvaranju konkurentske prednosti i osiguranju dugoročnog rasta i razvitka. U situaciji kada ponuda na trţištu značajno nadmašuje potraţnju, u uvjetima dinamičnog i turbulentnog poslovnog okruţenja te konkurencije, raste potreba za učinkovitijim upravljanjem i donošenjem pravih odluka u pravo vrijeme. Da bi opstale u tom okruţenju, organizacijama nije dovoljno da su prosječne, moraju teţiti samom vrhu i poslovnoj izvrsnosti, a potrebno je znati kako opstati u takvom okruţenju, kako pripremati planove i temeljem njih donositi uspješne poslovne odluke. Stoga je u empirijskom dijelu rada razvijen i prikazan Model koji objašnjava ulogu i vaţnost organiziranih informacija kao preduvjeta za uspješno ostvarenje marketinške strategije i konkurentnosti na tršištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb