Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1000148

Marketinške strategije turističke destinacije na primjeru Islanda


Karaga, Lucija
Marketinške strategije turističke destinacije na primjeru Islanda, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1000148 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinške strategije turističke destinacije na primjeru Islanda
(Marketing strategy of tourist destination based on the example of Iceland)

Autori
Karaga, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
19.06

Godina
2018

Stranica
N/a

Mentor
Palić, Mirko

Ključne riječi
marketing, strategija
(marketing, strategy)

Sažetak
N/a

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Karaga, Lucija
Marketinške strategije turističke destinacije na primjeru Islanda, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Karaga, L. (2018) 'Marketinške strategije turističke destinacije na primjeru Islanda', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Karaga, Lucija}, year = {2018}, pages = {n/a}, keywords = {marketing, strategija}, title = {Marketin\v{s}ke strategije turisti\v{c}ke destinacije na primjeru Islanda}, keyword = {marketing, strategija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Karaga, Lucija}, year = {2018}, pages = {n/a}, keywords = {marketing, strategy}, title = {Marketing strategy of tourist destination based on the example of Iceland}, keyword = {marketing, strategy}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font