Pregled bibliografske jedinice broj: 1000139
Analiza apela oglašavanja i njihov utjecaj na ponašanje potrošača
Analiza apela oglašavanja i njihov utjecaj na ponašanje potrošača, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1000139 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza apela oglašavanja i njihov utjecaj na ponašanje potrošača
(Analysis of advertasing appeal and their impact on counsumer behavior)
Autori
Prevendar, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
03.06
Godina
2018
Stranica
N/a
Mentor
Palić, Mirko
Ključne riječi
marketing, oglašavanje, ponašanje potrošača
(marketing, advertising, consumer behavior)
Sažetak
N/a
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija