Pregled bibliografske jedinice broj: 1000131
Utjecaj društvenih mreža na promocija Seychellesa kao turističke detinacije
Utjecaj društvenih mreža na promocija Seychellesa kao turističke detinacije, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1000131 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj društvenih mreža na promocija Seychellesa kao turističke detinacije
(Influence of social networks on the promotion of Seychelles as a touristic destination)
Autori
Japundžić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
05.09
Godina
2018
Stranica
N/a
Mentor
Palić, Mirko
Ključne riječi
marketing, društvene mreže, turizam
(marketing, social networks, tourism)
Sažetak
N/a
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija